کد خبر 585823
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

اردوی تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا از ۲۵ تیر کلید خواهد خورد و زیدان همه بازیکنانش را تا آن روز در اختیار خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا از 25 تیرماه برابر 15 جولای بازیکنان خود را در اختیار خواهد گرفت تا تور تابستانی رئال مادرید با تمامی بازیکنانش آغاز شود. تور تابستانی رئال مادرید امسال در آمریکای شمالی رقم خواهد خورد و طبق مذاکرات اولیه این تیم نخست راهی شرق کانادا و شهر بندری مونترال خواهد شد. احتمال تغییر در این برنامه وجود دارد و نام شهر تورنتو نیز بر سر زبان‌ها است. رئال مادرید پس از کانادا راهی ایالات متحده آمریکا خواهد شد و در این تور تابستانی با تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و بایرن مونیخ دیدارهای تدارکاتی خواهد داشت.

رئال مادرید در شهر مونترال میهمان باشگاه فوتبال مونترال ایمپکت خواهد بود. مادریدی‌ها در آمریکا نیز در مناطقی چون اوهایو، نیوجرسی و میشیگان اردو خواهند داشت و پس از آن راهی نروژ می‌شوند تا در منطقه تروند هایم، خود را برای دیدار با سویا در سوپرجام اروپا آماده کنند.

بازیکنان ملی پوش رئال مادرید که در یورو 2016 باید در خدمت تیم ملی کشورشان باشند، به محض حذف تیمشان از جام و یا اتمام ماموریت در تیم ملی، به اردوی رئال مادرید ملحق خواهند شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس