روز گذشته رئیس دیوان وقف اهل سنت عراق که در سفر یک هفته ای به مصر بسر می برد طی کنفرانس مطبوعاتی با رد هرگونه انگیزه های طائفه ای در عملیات بازپس گیری فلوجه از عملکرد نیروهای نظامی کشورش در مقابله با داعش قاطعانه حمایت کرد.

گروه بین الملل مشرق- روز گذشته رئیس دیوان وقف اهل سنت عراق که در سفر یک هفته ای به مصر بسر می برد طی کنفرانس مطبوعاتی با رد هرگونه انگیزه های طائفه ای در عملیات بازپس گیری فلوجه از عملکرد نیروهای نظامی کشورش در مقابله با داعش قاطعانه حمایت کرد.

{$sepehr_media_1590157_400_300}

بنابر این گزارش، "شيخ عبد اللطيف الهميم" روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی که در حاشیه دیدار وی با مفتی اعظم اهل سنت مصر برگزار شد داعش را گروهی منحرف و غیر مرتبط با اسلام دانست که با اعمال خود وجهه اسلام و مسلمین را بشدت لکه دار کرده است. وی تاکید کرد که دیوان وقف اهل سنت عراق قاطعانه از عملیات بازپس گیری شهر فلوجه از این گروه جنایتکار حمایت می کند. این سخنان عالم بزرگ اهل سنت عراق با واکنش مثبت مردم عراق مواجه شده است. در مقابل رسانه های وابسته به کشورهای حامی تروریسم در منطقه مانند الجزیره قطر و العربیه عربستان سعودی وی را بخاطر عدم حمایت از داعش بشدت مورد توهین قرار داده اند. دیوان اهل سنت عراق نهاد رسیدگی کننده به امور مذهبی خصوصا مساجد متعلق به برادران اهل سنت می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس