کد خبر 585177
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

دبیر کمیته بازرگانی و فروش گفت: غرفه‌های عفاف و حجاب و رسانه‌های دیجیتال که پر رفت و آمد هستند، در رواق شرقی مصلی واقع شده‎‌اند.

به گزارش مشرق، عبادرضا اسلامی، دبیر کمیته بازرگانی و فروش بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: کمیته بازرگانی شامل چهار غرفه مکتوب، عفاف و حجاب، رسانه‌های دیجیتال و بخش محصولات فرهنگی است. 

وی افزود: هر چهار غرفه برنامه‌های مجزایی داشته و در بخش فروش هم غرفه‌هایی که برای فروش محصولات خود ثبت نام کرده‌اند، موظف به ارائه کالاهای تخصصی و ویژه هستند. 

اسلامی عنوان کرد: سال‌های گذشته به دلیل نبود مکان مناسب برای این غرفه‌ها مورد انتقاد قرار گرفتیم اما امسال سعی شده تا از فضای نمایشگاه به نحو مطلوب بهره ببریم. 

وی افزود: بخش مکتوب و محصولات فرهنگی به دلیل نیاز به فضای بیشتر در شبستان قرار گرفته و غرفه‌های عفاف و حجاب و رسانه‌های دیجیتال که پر رفت و آمد هستند، در رواق شرقی مصلی واقع شده‎‌اند. 

دبیر کمیته بازرگانی و فروش خاطرنشان کرد: بخش ویژه‌ای با عنوان فروش آثار خوشنویسی مرتبط با موضوعات قرآنی را در دستور کار داریم  که به دلیل رونق اقتصادی هنر نستعلیق و یافتن موقعیت در نمایشگاه‌های مختلف کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.  

وی گفت: در بخش فروش محصولات و بخش مکتوب 327 ناشر، در بخش رسانه‌های دیجیتال 50 غرفه، در بخش محصولات فرهنگی 72 غرفه و در بخش عفاف و حجاب هم 103 غرفه را پس از داوری ثبت‌نام کرده‌ایم. 

گفتنی است بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 7 تا 23 رمضان هر روز از ساعت 18 تا 23:30 در مصلی بزرگ تهران برگزار می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس