عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: وزیرانی هستند که هزار میلیارد دارایی دارند یا مدیری که ماهانه 120 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند. بهتر است شورایی ها هرچه زودتر فهرست اموال خود را ارائه کنند.

به گزارش مشرق، مجتبی شاکری در مورد لیست اموال اعضای شورای شهر گفت: مهرماه پارسال در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد که فهرستی از شخصیت‌های سه قوه، استانداران و همین‌طور اعضای شورای شهر و شهرداران کلان‌شهرها و شهرداران مناطق، مطابق آیین‌نامه‌ای لیست اموال خود را به صورت خوداظهاری اعلام کنند.
 
وی ادامه داد: ما نیز هنگامی که این موضوع خبری شد، از این طرح استقبال کردیم ولی هنوز عملیاتی نشده است، که بهتر است شورای شهر در این خصوص پیشتازی کند.
 
شاکری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایشان توصیه کردند مسئولین در این 4 سال خود را وقف کنند و کار اقتصادی نکنند، بیان داشت: در جلسه‌ای که با رئیس‌جمهور نیز داشتیم، خوداظهاری مسائل مالی و دارایی مسئولان و اعضای شورای شهر را اعلام کردیم.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: خبرهایی که از حقوق و درآمدهای مسئولان می‌رسد شرم‌آور است و از مردمی که با حقوق‌های حداقلی زندگی خود را می‌گذرانند خجالت می‌کشیم.
 
شاکری افزود: هستند وزیرانی که هزار میلیارد دارایی دارند یا مدیری که ماهانه 120 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند.
 
عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: براساس قانون باید خوداظهاری مالی و دارایی مسئولان در قالب ارائه لیست اموال انجام شود و خوب است که اعضای شورای شهر به استقبال این طرح بروند و از هنگامی که مسئولیتی را قبول می‌کنند و تا زمانی که از این مسئولیت خارج می‌شوند، یک خوداظهاری و ارائه لیست اموال داشته باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    مسئولین در این 4 سال خود را وقف کنند و کار اقتصادی نکنند .
  • محمد ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    خوبه بررسی شود که این مسئولین با این سرمایه چقدر مالیات میدهند یعنی مالیات مسئولین شفاف سازی شودواین توقع زیادی نیست.
  • محمد ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
    0 0
    مدیر زحمت میکشه حقشه
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    از امام صادق علیه السلام درباره ی تقسیم بیت المال پرسیدند، فرمود : اهل اسلام، فرزندان آن محسوب می شوند، در امکانات بیت المال، من، برابرشان می دانم .امتیازات معنوی آنان، بین آنها و خدا محاسبه می شود. [لذا،] همانند فرزندان یک نفر که فضیلت و صلاحیت، سبب فزونی ارث بردن یکی بر دیگری که ضعیف و ناقص است نمی شود. [مسلمانان نیز، این چنین هستند] .حضرت، در ادامه فرمود: پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم در آغاز اسلام، چنین رفتار می کرد ولی دیگران گفتند: ما، برخی را بر اساس سابقه ی بیشتر در اسلام، از نظر اقتصادی امتیاز می بخشیم.وسائل الشیعه، ج 11، ص .81

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس