فیلمبرداری فیلم سینمایی «زرد» اولین فیلم بلند مصطفی تقی زاده از نیمه گدشت.

«زرد» با بهرام رادان نصف شد
گروه فرهنگ و هنر مشرق- فیلمبرداری فیلم سینمایی «زرد» به کارگردانی مصطفی تقی زاده و تهیه کنندگی کامران مجیدی هم اکنون در یک بیمارستان در تهران در حال انجام است. همچنین حسین مهری در روزهای گذشته به عنوان یکی از بازیگرانی که تاکنون مقابل دوربین نرفته بود، به گروه پیوست تا یکی از نقش های کلیدی این فیلم با عنوان «عباس» را ایفا کند.

گروه فیلم سینمایی سینمایی «زرد» این روزها با اضافه شدن حسین مهری کماکان با حضور اکثر بازیگران خود از جمله بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان و بهاره کیان افشار در یکی از بیمارستان های تهران مشغول ادامه فیلمبرداری هستند و پروسه تولید نز تا بحال از نیمه گذشته و پس از اتمام سکانس های مربوط به بیمارستان، یکی از سکانس های خارجی را در خیابان فیلمبرداری خواهند کرد.

«زرد» عنوان نخستین ساخته سینمایی مصطفی تقی زاده در مقام کارگردان که فیلمنامه آن را نیز به نگارش در آورده است، یک اثر در ژانر اجتماعی محسوب می شود. فیلم در فضای شهری در حال تولیدی است و قرار است به عنوان متقاضی حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده و ارائه شود.

در فهرست کامل اسامی بازیگران این فیلم، علاوه بر بهرام رادان و ساره بیات که برای نخستین بار در یک اثر سینمایی مقابل هم قرار گرفته اند، بازیگرانی از جمله مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت دوست، بهاره کیان افشار، آناهیتا درگاهی، امیرعلی نبویان، علیرضا استادی، متین ستوده، مرتضی تقی زاده، علی صالحی، شهروز دل افکار، رومینا رفیعی، رضا شمس الدین، فرهاد مهدوی، حسین نائینی و حسین مهری حضور دارند.

مصطفی تقی زاده کارگردان جوانی است که پیش از این به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز در سینما فعالیت داشته و همچنین ساخت بیش از ٩ فیلم کوتاه و نیمه بلند را در کارنامه خود دارد. تعدادی از فیلم های این کارگردان در جشنواره های ملی و بین المللی حضور داشته و جوایزی را نیز کسب کرده است.

فهرست نهایی عوامل پشت صحنه فیلم سینمایی «زرد» که محصول موسسه فرهنگی هنری مانی تصویر هنر است، عبارتند از مجری طرح: حسین فرضی زاد، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، طراح گریم: سودابه خسروی، مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم زاده، طراح صحنه و لباس: محمدرضا میرزا محمدی، مدیر تولید: احسان وحید، مدیر برنامه ریزی: سعید نقدزاده، دستیار اول کارگردان: سیاوش رمضانلو، منشی صحنه: فائزه گرکانی، مدیر تدارکات: نادر اژدری، عکاس: احسان جابری، عکاس پشت صحنه: مانى مجیدى، فیلمبردار پشت صحنه: آسمان روشن و مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس