کد خبر 584770
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در مراسم روز ملی روسیه در تهران با بیان اینکه این کشور در دوران‌های سخت در کنار ایران ایستاد، گفت: ما هرگز دوستانمان را فراموش نمی‌کنیم.

به گزارش مشرق، مراسم روز ملی روسیه بعد از ظهر امروز (یکشنبه) با حضور «لوان جاگاریان» سفیر فدراسیون روسیه در تهران، دیپلمات‌ها و کارمندان سفارت روسیه، برخی از مسئولان ایرانی و دیپلمات‌های خارجی مقیم تهران در محل سفارتخانه این کشور برگزار شد.

لوان جاگاریان سفیر روسیه در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضران از علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی برای ایراد سخنرانی در این مراسم دعوت به عمل آورد.

صالحی نیز طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مراسم، روز ملی روسیه را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت و افزود: ما خوشحالیم بعد از برجام نیز روابط خوبی با روسیه داریم.

وی افزود: روسیه در دوران‌های سخت در کنار ما ایستاد و نیروگاه بوشهر را به پایان رساند.

رئیس سازمان انرژی اتمی ضمن قدردانی از روسیه به خاطر این همکاری‌ها و حمایت‌ها، عنوان کرد: ما هرگز دوستانی که در کنار ما ایستادند فراموش نمی‌کنیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی همچنین به تاسیس و راه‌اندازی ذوب آهن اصفهان با کمک‌ روس‌ها اشاره کرد.

وی عنوان کرد که ملت و دولت ایران این کمک‌ها را فراموش نمی‌کنند و بار دیگر روز ملی روسیه را به رئیس جمهور، ملت و دولت روسیه تبریک گفت.

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی، ابراهیم رحیم‌پور معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و جمعی از سفرا و دیپلمات‌های خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور داشتند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    0 0
    آقای صالحی محض اطلاعاتت بگم ک روسیه خوب و زیرکانه شما رو قال گذاشته ، اعتماد ب روسیه عینه اعتماد به روباهه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس