کد خبر 584755
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

علیرام نورایی گفت: در «آسپرین» نقش اصلی را با فراز و فرودهایی که دارد بازی می‌کنم. این اثر با پرسش‌هایی که مطرح می‌کند مخاطبین جدیدی را به شبکه نمایش خانگی اضافه می‌کند.

به گزارش مشرق، علیرام نورایی این روزها مشغول بازی در سریال «آسپرین» به کارگردانی فرهاد نجفی هستم که قرار است در شبکه نمایش خانگی به دست مخاطبان برسد و اگر همه چیز طبق روال پیش برود پخش آن به زودی در شبکه نمایش خانگی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: البته دو فیلم سینمایی را در نوبت اکران دارم، فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی و «جشن تولد» که در سوریه «دمشق» فیلمبرداریش انجام شد.

او همچنین درباره مجموعه «آسپرین» گفت: موضوعی که در این سریال مطرح شده و همچنین نوع پرداخت آن به گونه‌ای است که کمتر کسی به آن توجه داشته است. نویسنده و کارگردان در «آسپرین» به نوعی اثر را پیش بردند که مخاطب به صورت دائم در یک فضایی پر از پرسش و معماگونه اثر را دنبال می‌کند.

او همچنین گفت: این سریال در 4 فصل طراحی شده است، اولین فصل آن در حال آماده شدن است که 15 قسمت خواهد بود. در این مجموعه نقش اصلی را بازی می‌کنم این نقش فراز و فرودهای قابل توجهی برایم داشت. نقش بیماری را بازی می‌کنم که یک پروژه‌ای به روی آن در حال آزمایش است که نام آن پروژه «آسپرین» است. به همین دلیل این کاراکتر به دلیل آزمایش‌های صورت گرفته دچار فراموشی شده است.

 یک فرد از کنترل خارج شده در شبکه‌نمایش‌خانگی

وی در ادامه افزود: در نهایت این کاراکتر از کنترل به دلیل بیماری‌ که دارد خارج می‌شود و ماجراهای جدیدی را رقم می‌زند. امیدوارم که مخاطبین با این مجموعه در شبکه نمایش خانگی ارتباط خوب و درستی برقرار کنند. پیش از این با فرهاد نجفی همکاری داشته‌ام. او به کارش تسلط دارد امیدوارم که حاصل این مجموعه هم برای همه رضایت‌بخش باشد و حدس می‌زنم قشر جدیدی به مخاطبان شبکه نمایش خانگی اضافه شود.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس