تمامی اخبار مبنی بر قهر کردن گروه نمایشی در برنامه تلویزیونی «دورهمی» کذب محض است.

به گزارش مشرق، هاشم رضایت تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «دورهمی» در خصوص حواشی ساخته شده مبنی بر قهر کردن گروه نمایشی از این برنامه گفت: همانطور که بارها و بارها راجع به این موضوع در گفتگوهای مختلف صحبت کردیم، بحثی مبنی بر قهر کردن گروه نمایشی و یا سیامک انصاری و دوستان دیگر نبوده و نیست.

وی در ادامه بیان کرد: پیش از این راجع به چنین موضوعی و کذب بودن آن صحبت شده است و دیگر لزومی نمی‌بینم که در خصوص این دروغ و شایعه حرف بزنم.

رضایت در پایان با بیان اینکه مابقی خبرها از طریق روابط عمومی برنامه «دورهمی» متقابلاً اعلام می‌شود، تاکید کرد: قهر و یا جدایی وجود نداشته است و در حال حاضر فقط امیر مهدی ژوله و شقایق دهقان از گروه نمایشی خداحافظی کرده‌اند.

گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی «دورهمی» که از آغاز بهار 95 به روی آنتن رفته است، در حال حاضر قرار است با تغییر بازیگران گروه نمایشی و طراحی صحنه و دکور به پخش شبکه نسیم برسد.

پیش از این برنامه تلویزیونی با ایفای نقش محمد نادری، الیکا عبدالرزاقی، مهران رنج‌بر، شقایق دهقان، سیامک انصاری، مهران مدیری، امیر مهدی ژوله به پخش رسیده است و در حال حاضر با رفتن امیر مهدی ژوله و شقایق دهقان و اضافه شدن رامین ناصر نصیر گروه نمایشی «دورهمی» روز‌های پر رفت و آمدی را تجربه می‌کند.


منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس