کد خبر 584605
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

سارقی که دست به سرقت اموال دانشجویان یکی از داشگاه های شهر تهران می‌کرد، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش مشرق، نوزدهم اردبهشت ماه دانشجوی یکی از دانشگاه های تهران با مراجعه به کلانتری 148 انقلاب به مأمورین اعلام کرد که وسایل شخصی اش توسط شخص ناشناسی و در داخل دانشگاه مورد سر قت قرار گرفته است .  
 
پرونده در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت اماکن و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 6 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .  
 
سارق اموال دانشجویان را شناسایی کنید +تصاویر 
اظهارات مالباخته : 

دختر دانشجو ( شاکی پرونده ) پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : پس از خوردن غذا در سلف دانشگاه جهت تشکیل کلاس و بهمراه سایر دانشجویان به کلاس خود مراجعه کرده اما در کمال تعجب متوجه شدم که کیفم شامل یک دستگاه لپ تاپ ، کیف پول و مدارک شناسایی ام سرقت شده است .  
 
شناسایی تصویر سارق : 

با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته دانشگاه ، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر فرد ناشناسی شدند که با کیف دستی متعلق به شاکی پرونده از درب دانشگاه خارج شده است .  
 
سارق اموال دانشجویان را شناسایی کنید +تصاویر 
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : " با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی و دستگیری متهم پرونده ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از متهم پرونده از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت ، مخفیگاه و یا محل های تردد این شخص را از طریق شماره تماس 88505753 در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیسی آگاهی تهران بزرگ قرار دهنـد .  
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس