کد خبر 584468
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

این روزها شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، برای به دست آوردن سود خالص بیشتر، محصولات خود را به عنوان اقسام تجهیز جانبی مجهز می‌کنند. در این بین شرکتی دانمارکی Lumigon که قبلاً گوشی‌های هوشمندی با نام T۱ و T۲ در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ معرفی کرده بود، این بار از گوشی جدیدی به نام Lumigon T۳ رونمایی کرده که به دوربین دید در شب تجهیز شده است.

 به گزارش مشرق، بر این اساس گوشی هوشمند Lumigon T3 در قاب پشتی میزبان دوربینی 4 مگا پیکسلی مجهز به دو سنسور مادون‌قرمز LED است که امکان ثبت تصاویری روشن در سیاهی شب را امکان‌پذیر می‌کند. امواج مادون‌قرمز به قسمتی از طیف امواج گفته می‌شود که به وسیله چشم انسان قابل روئیت نیستند اما به وسیله سنسورهای تصویر دوربین‌ها قابل‌شناسایی هستند. از این طریق دوربین‌های دید در شب می‌توانند بدون به وجود آوردن نور مرئی محیط اطراف خود را روشن کنند.
 
رونمایی از اولین موبایل با دوربین دید در شب +عکس
 
در سوی دیگر T3 همچون مدل T2 HD دارای بدنه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ 316 L بوده که در برگیرنده نمایشگری 4.8 اینچی با رزولوشن 720p و از نوع Super AMOLED است. البته نمایشگر این محصول توسط پوشش گوریلا گلس 4 محافظت شده و این در حالیست که قابلیت مقاومت در برابر آب را بر اساس استاندارد IP58 را هم دارا می‌باشد.
 
رونمایی از اولین موبایل با دوربین دید در شب +عکس
 
از دیگر مشخصات گوشی مورد بحث می‌توان به تراشه هشت هسته‌ای با کلاک فرکانس 2.2 گیگاهرتز، 3 گیگابایت حافظه رم، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 128 گیگابایتی، بهره‌مندی پیش‌فرض از پلتفرم اندروید 6 مارشملو، سنسور اثر انگشت، خروجی درگاه مادون قرمز، دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی با قابلیت ثبت ویدئو به صورت 4K، دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی و پشتیبانی از دو سیم کارت به طور همزمان، بلندگوهای استریو اشاره کرد.
 
رونمایی از اولین موبایل با دوربین دید در شب +عکس
 
طبق اعلام شرکت سازنده، گوشی هوشمند Lumigon T3 قرار است در رنگ‌های نارنجی، سفید و مشکی از انتهای ماه جاری با قیمت پایه 925 دلاری راهی بازار شود، این در حالیست که نسخه پوشیده شده با طلای 24 عیار آن نیز توسط شرکت Goldgenie با قیمت 1200 دلاری عرضه خواهد شد.

منبع: فارنت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس