کارگردان فیلم سینمایی «چهل کچل» در رابطه با آخرین ساخته روند ساخت این اثر سینمایی گفت: به تازگی بازنویسی این سناریو توسط پروانه مرزبان، عبدالجبار دلدار و من به پایان رسیده و سناریو آماده ساخت است.

چهل کچل مقابل دوربین می‌روند!
گروه فرهنگی مشرق- کارگردان فیلم سینمایی «چهل کچل» در رابطه با آخرین ساخته روند ساخت این اثر سینمایی گفت:  به تازگی بازنویسی این سناریو توسط پروانه مرزبان، عبدالجبار دلدار و من به پایان رسیده و سناریو آماده ساخت است.

وی درباره زمان ساخت این فیلم سینمایی خاطرنشان کرد: در ابتدا تصمیم بر این بود که در ماه مبارک رمضان فیلمبرداری این فیلم را آغاز کنیم ولی با توجه به مضمون سناریو و برخی مشکلات بعد از عید فطر «چهل کچل» مقابل دوربین خواهد رفت.

این فیلمساز با اشاره به اینکه از صدر تا ذیل جریان روایی این فیلم شاهد باراش باران خواهیم بود، گفت: همین امر سختی‌های را برای گروه به ارمغان می آورد، چرا که در فصل تابستان و گرما هستیم و در حضور نور آفتاب وجود باراش باران برای فیلمبرداری سختی های زیادی را به گروه تحمیل خواهد کرد.

دقیقی با اعلام اینکه تمام جریان روایی فیلمنامه در استان مازندران و شهرهای بابل روایت خواهد شد، تاکید کرد: از طرفی چون بیشتر بازیگران این فیلم کودک و نوجوان هستند وضعیت اسکان آنها در شهر یا همان روستای «چهل کچل» مقابل دوربین میرود هم بخشی از دغدغه های ذهنی ما به حساب می آید.

به گزارش صبا، آخرین اثر صادق صادق دقیقی با عنوان «تا آمدن احمد» 28 اسفند ماه سال گذشته به اکران عمومی در آمد و تا کنون به فروش 100 میلیون تومانی دست یافته است.

در این فیلم بازیگرانی از جمله افسر اسدی، مهدی فقیه، پرهام دلدار، حسین قفلی، سینوهه دانشمند، جواد فولادی، بهرام ابراهیمی، حسین علیرضایی، حسن کانلی و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس