فرشید باقری که اولین بار با صمد مرفاوی پای به لیگ برتر گذاشت مهره مد نظر منصوریان شد و با استقلال به توافق رسید تا لیگ شانزدهم را با پیراهن آبی اغاز کند.

شاگرد صمد مورد توجه علی‌منصورگروه ورزش مشرق - با خروج قریب‌الوقوع اسم امید ابراهیمی از لیست استقلال، آبی‌ها یک جایگزین برای این هافبک دفاعی ملی‌پوش پیدا کردند و روز گذشته با فرشید باقری هافبک جوان صبا به توافق رسیدند.

فرشید باقری 24 ساله که خبر حضور او در پرسپولیس هم به گوش می رسید، این فصل از بهترین‌های صبا بود. هافبکی که اتفاقا در دیدار برابر استقلال (هفته پانزدهم) با دریافت کارت زرد دوم از احمد صالحی (دقیقه 88) اخراج شد.

هافبک مدنظر آبی‌ها که اولین بار با مس کرمان حضور در لیگ برتر را تجربه کرده، این فصل 2 گل حساس به تیم‌های اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن زد در حالی که پیش از این موفق به گلزنی در سطح اول فوتبال ایران نشده بود.

* حضور کوتاه مدت در لیگ یک

فرشید باقری اولین بار در ایستگاه 31 لیگ دهم با نظر مساعد صمد مرفاوی برابر سایپا به میدان آمد. جمعه دوم اردیبهشت سال 90 این بازیکن 19 ساله از دقیقه 75 بازی جای مصطفی سیفی را گرفت تا 15 دقیقه شریک پیروزی یک بر صفر مس برابر خودروسازان باشد.

فرشید پس از آن راهی اتکا شد تا در لیگ آزادگان برای این تیم نظامی توپ بزند. هرچند که اتکا ترجیح داد از میانه راه رقابت‌ها را ترک کند و این یعنی اتمام حضور باقری در لیگ دسته اول.

فرشید پس از آن راهی صبا شد تا در دو فصل اخیر لیگ برتر پله پله پیشرفت کند. باقری در لیگ چهاردهم از هفته چهاردهم مسابقات و در تقابل با نفت 5 دقیقه شانس بازی برای صبا را پیدا کرد تا اینکه از هفته بعد و دیدار برابر فولاد به بازیکن اصلی تیم جدیدش تبدیل شد.

حال باید دید این هافبک پرتلاش در صورت پیوستن به استقلال از فرصتی که به دست می‌آورد نهایت بهره را خواهد برد یا خیر؟

جدول عملکرد فرشید باقری هافبک دفاعی مد نظر استقلال

لیگ

فصل

تیم

تعداد بازی

حضور در ترکیب اصلی

مجموع دقایق بازی

گل زده

نکته ویژه

برتر

89-90

مس کرمان

1

-

15

-

هفته 31 لیگ دهم مقابل سایپا به میدان آمد

آزادگان

92-93

اتکا

12

6

548

-

-

برتر

93-94

صبا

14

10

828

-

-

برتر

94-95

صبا

26

20

1913

2

6 کارت زرد و یک کارت قرمز گرفت و 2 گل به ثمر رساند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس