ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی پیشنهاد داد که برای پیشبرد طرح دو دولتی، یک سیستم امنیتی جدید در اراضی اشغالی و کرانه باختری ایجاد شود.

به گزارش مشرق، یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برای هموار شدن مسیر راهکار دو دولتی برای حل مناقشات فلسطین-اسرائیل، یک سیستم امنیتی چندلایه باید ایجاد شود تا نگرانی‌های آنها را برطرف کند.

به نوشته وبگاه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، ژنرال بازنشسته «گادی شامنی» گفت پیشنهادش شامل استقرار مرحله‌ به ‌مرحله نیروهای امنیتی صهیونیستی با اهداف زمان‌بندی شده بوده که می‌تواند انگیزه‌هایی را برای صلح ایجاد کند.

این طرح پیشنهادی خواستار جداسازی روابط نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان از رژیم صهیونیستی، تکمیل فنس‌های مرزی با کرانه باختری، توقف شهرک‌سازی، قبول کردن اصول طرح صلح عربی و همچنین به رسمیت شناختن قدس شرقی به پایتختی دولت آتی فلسطین شده است.

هدف این طرح نیز اثبات این مسئله است که این اقدامات و استقرار نیروهای صهیونیستی در کرانه باختری می‌تواند امنیت یکسانی را برای اسرائیلی‌ها و فلسطینی ها ارائه کند.

پیشتر نیز گزارشی در این باره از سوی یک اندیشکده آمریکایی منتشر شده بود که فاش می‌کرد، رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی و تحت پوشش طرح صلح و راهکار دو دولتی با هدف مقابله با ایران همکاری می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس