کد خبر 584132
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸

رهبر حزب مخالف نتانیاهو خواستار انجام شدن اقدام عملی برای پیشبرد راهکار دو دولتی شد.

به گزارش مشرق، «اسحاق هرتزوگ» رهبر حزب «اتحادیه صهیونیست» امروز (شنبه) در انتقادی دوباره از حمایت کلامی سران رژیم صهیونیستی از حل مناقشات فلسطین-اسرائیل اعلام کرد که عمل باید جای حرف را بگیرد.

به نوشته وبگاه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» هرتزوگ تاکید کرد: «جهان عرب این کلمات را (از نخست وزیر نتانیاهو و لیبرمن وزیر جنگ) باور نمی‌کند. آنها می‌خواهند ببینند که ما چه کاری انجام می‌دهیم.»

رهبر حزب مخالف کابینه اسرائیل با بیان اینکه جهان عرب حاضر به پرداخت هزینه در ازای پایان یافتن مسئله فلسطین است، افزود: «چنین چیزی در گذشته وجود نداشت. اسرائیل باید شروع کننده باشد و برای این کار نیز باید به سمتی برود که حزب راست‌گرای افراطی (اسرائیل خانه ما) اجازه نمی‌دهد.»

وی همچنین در واکنش به تهدیدات حزب «خانه یهودی» به رهبری «نفتالی بنت» وزیر آموزش رژیم صهیونیستی درخصوص خارج شدن از ائتلاف کابینه در صورت محقق شدن راهکار دو دولتی، اعلام کرد که اگر این اتفاق بیافتد حاضر است با حزبش به کابینه نتانیاهو بپیوندد.

هرتزوگ در ادامه گفت: «نتانیاهو انتخاب کرده با تندروها و افراطیون همراه شود...او اکنون گرفتار کابینه راست‌گرای افراطی شده است.»

وی از کسانی است که به اجرای راهکار دو دولتی و تاسیس دو دولت مستقل فلسطین و اسرائیل به پایتختی قدس اعتقاد دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس