نیروهای بسیج مردمی عراق مسیرهای امنی را برای خروج اهالی شهرستان الصقلاویه واقع در شرق فلوجه استان الانبار ایجاد کردند و حدود 200 خانواده از آن خارج شدند.

به گزارش مشرق، «قاسم المحمدی» فرمانده عملیات الجزیره اعلام کرد که «واحد توپخانه ای عراق، مواضع داعش را در روستای المسخن واقع در شمال هیت واقع در غرب الانبار هدف قرار داد و خودروی‎های حامل خمپاره و بمب و هفت قایق داعش را منهدم کرد.»

وی با بیان اینکه 107 بمب داعش توسط نیروهای ویژه منفجر شده است، افزود: گردان مهندسی، 22 بمب را در روستای «المسخن» در استان الانبار خنثی و 85 بمب کنار جاده ای در مسیر راهبردی منتهی به «کبیسه» را منفجر کردند.

قاسم المحمدی تاکید کرد که که نیروهای عراقی روستای «المسخن» واقع در شمال شهر هیت را پاکسازی کردند و پرچم عراق را بر بالای ساختمان های آن برافراشتند.

نیروهای پیشمرگه کُرد امروز (جمعه) اعلام کردند که «40 نفر از عناصر مسلح داعش در حملات نیروهای عراقی در محور الخازر واقع در شرق شهر موصل کشته شدند.»

به گزارش خبرگزاری «کل العراق»، در بیانیه پیشمرگه آمده است که تروریست های داعش از جمله چندین عامل لنتحاری حملاتی به مراکز امنیتی نیروهای کُرد در روستای المفتی در محور الخازر حمله کردند، اما نیروهای پیشمرگه با کشتن 40 نفر از تروریست‎ها مانع پیشروی آنها شدند.»

خبر دیگر از عراق اینکه، نیروهای بسیج مردمی عراق مسیرهای امنی را برای خروج اهالی شهرستان الصقلاویه واقع در شرق فلوجه استان الانبار ایجاد کردند و حدود 200 خانواده از آن خارج شدند.

در بیانیه الحشد الشعبی آمده است که نیروهای بسیج مردمی عراق با کمک نیروهای پلیس فدرال، راه‎های امنی را برای خروج خانواده ها از شهرستان الصقلاویه فراهم کردند و 200 خانواده از الصقلاویه خارج شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس