کد خبر 583804
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶

«احمد الاسدی» سخنگوی حشدالشعبی عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که از زمان آغاز عملیات ۱۵ شعبان علیه تکفیری ها نزدیک به ۶۶۵ تروریست داعش کشته شده و حدود ۲۰۰۰ نفر در فلوجه باقی مانده اند.

به گزارش مشرق، به نقل از شبکه سومریه نیوز، «احمد الاسدی» سخنگوی نیروهای مردمی عراق(حشد الشعبی) با صدور بیانیه ای از کشته شدن بیش از ۵۰۰ تروریست عضو داعش از زمان آغاز عملیات ۱۵ شعبان برای آزادسازی فلوجه خبر داد.

بر اساس این گزارش در بیانیه احمد الاسدی عنوان شده است: شمار نیروهای کشته شده داعش از زمان آغاز عملیات ۱۵ شعبان به حدود ۶۶۵ نفر می رسد که برخی از آنها از سرکردگان این گروه تکفیری هستند. همچنین ۱۵ درصد از این کشته شده ها عرب هستند و از افراد خارجی نیز برای اقدامات و انفجارهای انتحاری استفاده شده است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: گروه تروریستی داعش به نیروهای خود دستور داده که همگی از مناطق مختلف فلوجه به سمت مرکز شهر عقب نشینی کنند تا در این نقطه خط دفاعی را تشکیل دهند. همچنین حدود ۲۰۰۰ عنصر تروریستی عضو داعش در مرکز فلوجه باقی مانده اند.

در این بیانیه آمده است: حشد الشعبی موفق شد تمامی مناطق و اراضی نزدیک به فلوجه را آزادسازی کند و کنترل آنها را از داعش باز پس گیرد. همچنین نیروهای مردمی توانستند بخش های وسیعی از الصقلاویه را آزاد کنند و تونل های متعلق به داعش را که برای رفت و آمد عناصر خود حفر کرده بودند، کشف کنند. به علاوه مخفیگاه و کارگاه های سلاح و تجهیزات داعش نیز در اختیار حشدالشعبی قرار گرفت.

در پایان بیان شده است: رزمندگان حشد الشعبی از ۳۰۰ خانواده آواره فلوجه که از ترس تروریست های داعش و تشدید درگیری ها فرار کرده بودند، استقبال کردند و آن ها را مورد احسان و لطف خود قرار دادند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
    0 0
    باید برای غافلگیریشون یک هلیبرن تو خود فلوجه انجام میدادن و بعدش همه میرفتن تو جاهای خاص تا روز موعود بتونن از خود شهر بهشون حمله کنن
  • آنتی سعودی ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
    0 0
    لعنت خدا به تک تکشون به درک اسفل واصل شدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس