سردار شهید سجاد احمدی در وصیت‌نامه‌اش عده‌ای را از حضور در مراسم خود منع می‌کند.

به گزارش مشرق، کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس جوانان برومندی را تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

سرداران رشیدی همچون سجاد احمدی که جوانی خودساخته و ولایتمدار بود و در بهترین لحظات و سال‌های زندگی جان خود را در راه ولایت و اسلام و ایران در طبق اخلاص گذاشت.

سردار شهید سجاد احمدی در سال 62 در نبرد خیبر و در منطقه طلایه به همراه سردارانی چون حاج محمد ابراهیم همت از جان خود مایه گذاشت تا دشمن بعثی نتواند ذره‌ای از خاک ایران اسلامی را تصاحب کند.

سردار شهیدسجاد احمدی عده‌ای را از حضور در مراسم شهادت خود منع کرد

سردار شهید احمدی در وصیت‌نامه خود این گونه می‌گوید که ای دنیا با تمام متعلقاتت تو را خداحافظی می‌کنم و فردای قیامت شهادت می‌دهم که رزمندگان امت اسلامی از همه چیزشان برای اسلام گذشتند.

ای دنیا که به علی (ع) و فاطمه زهرا (س)و حسین(ع) و ائمه وفا نکردی اینک گواه باش که همه با هم آمدند تا اسلام را به جلو ببرند هر چه بنویسم ذره‌ای از مو نیست.

شهید این گونه بیان می‌کند که ما لبیک گویان در جهت آزادی مسلمین و محرومین و مظلومین اسلام در هر کجا در جهت آزادی قدس مانور گذاشته‌ایم تا آنها را در قصر شوم خود و در دریای نکبت‌بار شیطانی غرق کنیم و آن دست‌های پلید دراز شده را قطع کرده و با امام امت هم عهدیم و به مولایمان مهدی (عج)در عقدیم که تا آخر باشیم و از خون ما سیل‌ها و اقیانوس‌ها در جهت براندازی کفر و نفاق راه بیندازیم.

سردار شهیدسجاد احمدی عده‌ای را از حضور در مراسم شهادت خود منع کرد

اینک شاید بر ماست که بگویم آنچه باعث شد اسلام از مسیر اصلی خود خارج شود چند مسأله بود (وابستگی به دنیا و تمام متعلقات آن، خود محوری و تبعیت نکردن از امام و رهبر.

شهید به مردم و جوانان تأکید می‌کند که اکنون بر شما است که از امام امت این انسان کامل ملکوتی به عنوان یک مرجع و رهبر الهی اطاعت داشته باشید و مروری بر رهنمودهای چندین ساله آن نور الهی کنید که اگر عقب هستید خودتان را اصلاح کرده و پشت سر امام باشید و دشمنانتان را خوب بشناسید که از شماها دست بر نخواهد بر داشت تا اینکه از اسلام برگردید و مثل خودشان شوید.

در تمام کارهایتان خدا را در نظر بگیرید که به گفته امام عالم در محضر خداست و برای پیشرفت اسلام تبعیت و اطاعت از امام داشته باشید حق را بخواهید حتی اگر بر علیه خودتان باشید.


شهید سجاد احمدی و برادر پاسدارش صادق احمدی «نفر اول سمت راست»

 

شهید سجاد احمدی بیان می‌کند که ما لباس رزممان را بر تن کردیم تا از احکام و حدود اسلام پاسداری نماییم و اینک به یاد داشته باشید که ما تکلیفمان را با هدیه دادن جان ناقابلمان به اتمام رسانیدم و سرافراز به نزد مولیمان حسین (ع) با لباس خونین رسیدیم.

حقیر خود را همیشه لایق پاسدار بودن نمی‌دانستم چون خصوصیات پاسدار بودن متضمن مشقت‌ها و رنج‌ها و دردها و خودسازی‌های معنوی است و باید به رهنمودهای امام بیش از همه و جلوتر از همه عمل کنیم.

درخواست اکید سردار شهید سجاد احمدی این است که «از تمام فامیل و اقوام و دوستانی که در خط انقلاب هستند خداحافظی کرده و می‌گویم تنور جنگ را به‌قول امام گرم نگه دارید و در جبهه‌ها حضور پیدا کنید و از آنهایی که با ضد انقلاب حرکت نموده‌اند راضی نیستم در مجلس این حقیر شرکت نمایند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس