مردم قدرشناس دماوند با ندای لبیک یا زینب (س) با پیکر پاک عباس سلطانی شهید مدافع حرم در امامزاده شمس‌الدین محمد (ع) وداع کردند.

به گزارش مشرق،چهارشنبه شب ویژه‌برنامه گرامیداشت شهدای مدافع حرم شهرستان دماوند با حضور پرشور و چشم‌گیر مردم انقلابی و مؤمن شهر دماوند در امامزاده شمس‌الدین محمد (ع) این شهر برگزار شد.

این مراسم که با شور و حال خاصی همراه بود، شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) میهمان ویژه‌ آن بود که با ندای لبیک یا حسین (ع)، لبیک یا زینب (س) و لبیک یا خامنه‌ای در فضای امامزاده شمس‌الدین محمد (ع) روی دستان مردم شهیدپرور شهرستان دماوند با وی وداع شد.

شهید «عباس سلطانی»، چهاردهمین شهید مدافع حرم عمه سادات در شهرستان دماوند است که در سوریه به دست عوامل گروهک تروریستی داعش به درجه شهادت نائل شده و مردم دماوند چهارشنبه شب با پیکر مطهر این شهید وداع کردند.

شهید سلطانی 22 ساله و متأهل بوده و یک فرزند یک‌ساله از این شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) به یادگار مانده است.

پیکر مطهر چهاردهمین شهید مدافع حرم، روز پنج‌شنبه، 13 خردادماه از ساعت 17 در مراسمی از مقابل مسجد جامع حضرت ولی‌عصر (ع) آبسرد تشییع می‌شود و در گلزار شهدای این شهر با حضور پرشور مردم شهیدپرور شهرستان دماوند به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش فارس، در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید آقایی، معاون فرهنگی سازمان رسیدگی به امور مساجد حضور داشت و قاسم رضایی از ذاکران برجسته شهرستان دماوند و کشور نیز به مداحی پرداخت.

وداع باشکوه مردم دماوند با پیکر شهید مدافع حرم +تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس