کد خبر 582408
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: معتقدیم موفقیت دولت، موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، لذا با دولت هیچگونه تقابلی نداریم بلکه کمک به دولت را وظیفه خود می‌دانیم.

رئیس بسیج اصناف: هیچ تقابلی با دولت نداریمبه گزارش مشرق، غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در جلسه مدیران کار گروه های اقتصاد مقاومتی سراسر کشور این سازمان که با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی تهران و دادستان انتظامی امور مالیاتی کشور بر گزار شد، اظهار داشت: بسیج نه تنها هیچ گونه تقابلی با دولت ندارد بلکه وظیفه خود می‌دانیم به دولت کمک هم بکنیم اما مطالبه خواهیم داشت زیرا معتقدیم موفقیت دولت، موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی سپس درباره معیار انتخاب بسیجی و مرکز بسبج نمونه، هم بیان داشت: یکی از معیارهای انتخاب مراکز بسیج و بسیجی نمونه در این سازمان، میزان مشارکت و کمک آنها به افزایش بهره وری ملی است به عبارتی تعداد جذب نیرو هر چند ملاک خوبی است ولی در بسیج اصناف این معیار، زیاد در میزان عملکرد مراکز بسیج مورد توجه قرار نخواهد گرفت.

حسن پور با اشاره به اینکه 500هزار نفر عضو بسیج اصناف هستند، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های این سازمان در کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی، ارائه پیشنهادی به استانها برای افتتاح حساب اقتصاد مقاومتی در یکی از بانک‌های کشور با سه امضای رئیس اتاق اصناف، معتمد ابزار و بسیج اصناف است.

وی با اشاره به راه اندازی بازار مجازی یا اینترانتی برای کمک به واحدهای توزیعی کشور، گفت: اینکه شاهد گسترش فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم چون "کوروش" که به صورت گسترده در شهرهای کوچک و بزرگ در حال راه اندازی است، مخالفیم زیرا این گونه فروشگاه ها صنوف کوچک را با مشکلات مختلفی رو برو می کنند البته مالکان این فروشگاه ها می توانند در کشورهای دیگر فعالیت داشته باشند همانند روسیه که اعلام کرده چنانچه سرمایه گذاران ما بخواهند فروشگاه بزرگی در آنجا احداث کنند، زمین رایگان در اختیارشان قرار می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در پایان با اشاره به تاثیرات قاچاق در کاهش میزان اشتغال در کشور، عنوان کرد: سالانه 350 تن طلا به صورت قاچاق وارد کشور می شود که اگر جلوی این میزان قاچاق گرفته شود می توان یک میلیون و 500 شغل ایجاد کرد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس