معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: ۲۳۷ پروژه محرومیت‌زدایی و ۱۱۳ واحد مسکن محرومین با اعتبار بیش از ۴۳ میلیارد ریال در منطقه سیستان به بهره برداری می‌رسد.

۲۳۷ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه در منطقه سیستان کلنگ‌زنی شدبه گزارش مشرق، سردار ابوالقاسم فروتن پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت‎زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق که در تالار پردیسان زابل برگزار شد، اظهار داشت: طرح‌ها و پروژه‌هایی که امروز به همت قرارگاه قدس جنوب شرق افتتاح شد، در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، برق‌رسانی، بازسازی خانه محرومین، خانه عالم و غیره است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اجرای اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل  گفت: بسیج سازندگی سپاه همه تلاش خویش را در راستای محرومیت‌زدایی سیستان و بلوچستان انجام می‌دهد و با ایجاد صنایع تبدیلی کوچک و بزرگ در اشتغالزایی و معیشت خانوارهای استان تلاش می‌کند.

وی افتتاح 185 طرح عمرانی بسیج سازندگی سپاه در منطقه سرباز در اردیبهشت‌ماه گذشته را برشمرد و افزود: سپاه در راستای توانمندسازی زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست فعالیتهای مختلفی را انجام داده است.

فروتن تصریح کرد: در سی و اندی سالی که از پیروزی انقلاب می‌گذرد سپاه بر حسب تکلیف اقدام کرده است؛  در استان سیستان و بلوچستان نیز با توجه به شرایط خاص این استان از روزهای اول در جهت برقراری امنیت استان و خدمات مردم یاری و محرومیت زدایی و فرهنگی در کنار مردم بوده است.

با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی، 237 پروژه محرومیت‌زدایی افتتاح و 113 واحد مسکن محرومین با اعتبار بیش از 43 میلیارد ریال در منطقه سیستان به بهره برداری رسید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس