دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان بابیان اینکه دفاتر انجمن اسلامی در مدارس به پایگاه‌های اقتصاد مقاومتی تبدیل می‌شود گفت: ماموریت‌ها و وظایف انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی بازآفرینی می‌شود.

به گزارش مشرق، حامد علامتی در گفت‌و‌گو با تسنیم در اراک، بااشاره به دیدار اخیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی با رهبر انقلاب اظهار داشت: پس از این دیدار که نزدیک به یک ماه قبل انجام شد، مقرر شد تا ماموریت‌ها و وظایف محوله به اتحادیه انجمن‌های اسلامی بازآفرینی شود.

وی افزود: از سویی باتوجه به اینکه امسال بنام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گرفته، دفاتر انجمن اسلامی در همه مدارس کشور به پایگاه‌های اقتصاد مقاومتی مبدل می‌شود تا گامی موثر در راستای منویات مقام معظم رهبری درباره تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در کشور برداشته شود.

علامتی بااشاره به برنامه‌های انجمن‌های اسلامی در مدارس گفت: باتوجه به اهمیت فرهنگ قرآنی در کشور، برنامه‌های لازم برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در این مجموعه اندیشیده شده تا بتوان از طریق این فعالیت‌ها زمینه اعتلاء و ترویج فرهنگ قرآنی در دانش‌آموزان را فراهم آوریم.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ادامه داد: دوره‌های مختلف آموزشی به‌منظور بصیرت‌افزایی، ارتقاء سطح بنیه دینی و معنوی دانش‌آموزان از سوی این اتحادیه در نظر گرفته شده که به مرحله اجرا در می‌آید.

وی افزود: توسعه فعالیت‌های ورزشی در کنار دیگر برنامه‌های برشمرده شده از برنامه‌های اساسی این اتحادیه در جهت شادابی و ایجاد طراوت در بین دانش‌آموزان به‌شمار می‌رود.

علامتی تصریح کرد: بیش از 6هزار دانش‌آموز در دوره متوسطه دوم در انجمن‌های اسلامی عضو هستند که البته امسال انجمن‌ها به مدارس دوره اول نیز ورود می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس