کد خبر 581886
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳

عاجزانه از شما عزیزانم و همه فامیل های عزیزم میخواهم که در شهادت من گریه نکنید. و غمگین نشوید. گریه برای اسلام باشد. گریه برای گرفتاری مسلمین باشد.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - آخرین دست نوشته تخریبچی شهید حسن جدی، مربوط به همان روزی می شود که در عملیات بیت المقدس 2 به شهادت رسید. متن این یادداشت چنین است:

اکنون آخرین فرصت های دنیاست، آخرین لحظات است.شاید که آخرین روز عمر ما نیز باشد و امشب باهمه شبهای دیگرفرق دارد. امشب آسمانها خون خواهند گریه کرد. ستارگان با همه فروغ و روشنایی شان مرواریدهای خونین را خواهند برچید.امشب شب حمله شب از خود گذشتن ،شب هدیه دادن. خداوندا هدیه اینجانب را بپذیر. امشب شب معراج،شب پرواز،شب دیدار با مهدی(عج)، شب ایمان شب فداکاری، شب ایثار، شبی که گل های محمدی برچیده خواهندشد. شب جویبارهای خون الله ،الله،الله.

یادداشت یک شهید در روز شهادتش+عکس
اردوگاه الوارثین-ولادت امام حسن (ع)-سال 1366--نشسته ازچپ به راست-اولین نفرشهید حسن جدی-سومین نفرشهید اکبرطحانی-

همه وسایلشان را آماده کرده اند و آماده رزم می باشند و گروه گروه و دسته دسته به محل های از پیش تعیین شده حرکت میکنند و هرگروه ماموریت خاص خود را آماده انجام دادن هستند.ما هم از گردان تخریب ماموریت به مهندسی یافته ایم تا معبرمیان میدانهای مین بزنیم و یا احیانا معبر را گشاد کنیم. آرامشی عجیب سراسر قلبها را فراگرفته است،گویی که آرامتر از این ممکن نیست.همانا یاد خدا قلبها را آرام میکند. سبحان الله،الله اکبر،لااله الا الله.

گهگاهی در میان اینهمه هیاهو یاد خانه می افتم،یاد خانواده عزیزم،یاد مادر ،مادری که همیشه برایم زحمت می کشید و من هرگز جبران زحمت هایش را نتوانستم بکنم. وقتی که به یاد رنج های زندگی اش می افتم آب های قلبم شروع به باریدن میکند. که همه دریاهای قلبم را پر می کند. نه، نه، هرگز از یادم نمی روی مادر. ای پدر، ای خواهر، ای برادرم حتی هجرت از این دنیای فانی هم نمیتواند فاصله بین من و شما عزیزان ایجادکند. اما با وجود این همه درد و رنج ها و این همه گرفتاری ها وقتی که به اسلام فکری می کنم می بینم که درد اسلام بالاتر از اینهاست. بنابراین بار دیگر عاجزانه از شما عزیزانم و همه فامیل های عزیزم میخواهم که در شهادت من گریه نکنید. و غمگین نشوید. گریه برای اسلام باشد. گریه برای گرفتاری مسلمین باشد. و می گویم که اگر برای من اشک بریزید. قلبم راشکسته خواهیدکرد.
حسن جدی 66/11/1
شهادت:عملیات بیت المقدس 2...شهادت 66/11/1

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس