وزیر دفاع گفت: ملت ایران در راه تحقق اهداف منافع خود هیچ محدودیتی را نمی‌پذیرد و جمهوری اسلامی هر تهدیدی را از طرف دشمن با تهدید پاسخ خواهد داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر امروز در اختتامیه همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی رهبر معظم انقلاب که در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد، با اشاره به اهمیت دفاع در اسلام گفت: اینکه ما امروز به سوریه و عراق کمک نظامی می‌کنیم برای این خاطر است که بخشی از جهان اسلام مورد حمله قرار گرفته و این وظیفه ماست که در برابر این تهاجم به جوامع اسلامی کمک کنیم.

سردار دهقان تصریح کرد: در اندیشه دفاعی جمهوری اسلامی بر این موضوع تأکید شده که ما نه‌تنها تهدید را نمی‌پذیریم بلکه هر تهدیدی را با تهدید دیگری جواب خواهیم داد و معتقدیم جمهوری اسلامی ایران باید قادر به پاسخگویی در برابر تهدیدات باشد و قابلیت‌های خود را به دشمن نشان دهد.

وی با تصریح بر اینکه ما هیچ‌گاه به دنبال تهدید کشورها نیستیم، گفت: نظام اسلامی باید این توان را داشته باشد که برای دفاع از خود و دیگر جوامع اسلامی تمام تلاش خود را بکند.

سردار دهقان در پایان این مراسم با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص طرح آمریکایی‌ها مبنی بر منوط کردن ایران به دستیابی به منابع اقتصادی پس از برجام در صورت توقف آزمایش‌های موشکی گفت: آمریکایی‌ها جوان نیستند که بگوییم که آرزو بر جوانان عیب نیست، اما آنها می‌دانند که در هر حوزه‌ای ایران را تحریم کردند ما گام‌های بیش‌تری برداشتیم.

وزیر دفاع تصریح کرد: ملت ایران نشان داد که در هر شرایطی اهداف منافع و ایدئولوژی خود را دنبال کرده و این محدودیت‌ها هیچ‌گاه جلوی این اراده را نخواهد گرفت.

وی در خصوص اوضاع سوریه نیز گفت: منطقه‌ای مانند حلب به عنوان یک هدف راهبردی هم برای مقاومت و دولت سوریه و هم برای گروه‌های تکفیری مهم است، اما مقاومت و دولت سوریه تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و شکست گروه‌های تکفیری به کار می‌گیرند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد حسین ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 0
    نیرو هوایی و تجهیز کن.
  • مهدی ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 0
    این همان اقتدار حسینی است! آفرین به این عزتمندی! در مقابل زبان زور باید با همان زبان زور صحبت کرد... احسنت بر این وزیر غرور آفرین.
  • ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 0
    ما شا الله حزب الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس