کد خبر 581710
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

ساعتی پیش یک عامل انتحاری وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش با انفجار مواد منفجره همراه خود در میان شهروندان عراقی حاضر در بازار مرکزی شهر بغداد دهها نفر را به خاک و خون کشید.

گروه بین الملل مشرق- ساعتی پیش یک عامل انتحاری وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش با انفجار مواد منفجره همراه خود در میان شهروندان عراقی حاضر در بازار مرکزی شهر بغداد دهها نفر را به خاک و خون کشید.

انتحاری تبعه مراکش در بازار بغداد+عکس

بنابر این گزارش، در این حمله 11 تن شهید و 30 تن دیگر بشدت زخمی شده اند. گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار تصویری، عامل این انفجار را "ابوحمزه المغربی" (تبعه کشور مغرب) معرفی و آن را حمله به مقر حکومتی عنوان کرده است. این انفجار همزمان با آغاز مرحله سوم عملیات بازپس گیری شهر استراتژیک فلوجه از توریستهای تکفیری - بعثی داعش از سوی نیروهای ارتش، بسیج مردمی و پلیس فدرال این کشور صورت گرفته است. از ابتدای بحران در سوریه و سپس عراق، هزاران تبعه کشورهای افریقایی تونس، مغرب و لیبی به صفوف گروههای وابسته به القاعده و داعش ملحق شده اند.

انتحاری تبعه مراکش در بازار بغداد+عکس

انتحاری تبعه مراکش در بازار بغداد+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 0
    لعنت خدا بر او
  • عمرناصر اهل سنت ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 0
    کثفت وهابی داعشی مثل مار میباشد لعنت خدا بر او وتمام پیروان گمراه وهابیت داعشی حرامی جانی وحشی ضدانسانیت ضداسلامدرلباساسلام این وحشی های گمراه وهابی هیچ کسی را جز خودشان قبول ندارند وبجای سرباز امریگائی جنایت میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس