کد خبر 582140
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

منابع آگاه فاش کردند که یک سرباز آمریکایی بر اثر عملیات انتحاری اعضای گروه تروریستی داعش در شهر رقه کشته شده است.

 به گزارش مشرق، شبکه خبری عاجل سوریه به نقل از منابع آگاه فاش کرد: یک سرباز آمریکایی در جریان درگیری های  صورت گرفته میان نیروهای دموکراتیک سوریه و داعش در حومه شمالی رقه کشته شده است.

این منابع ضمن اشاره به انتقال جسد سرباز آمریکایی به پایگاه اینجرلیک ترکیه گفتند: این نظامی بر اثر عملیات انتحاری اعضای داعش در شنبه شب گذشته در منطقه الهیشه رقه کشته شده است.

رئیس جمهور آمریکا پیشتر اعلام کرده بود که مستشاران آمریکایی به منظور آموزش نیروهای محلی در شمال سوریه مستقر شده اند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطنخواه ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 0
    مشرق چرا پیامهای ما را انتشار نمیدهی!!!؟؟؟ آیا شما باور میکنید که این اتفاق افتاده باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا اخبار بی سرو ته را به همین راحتی انتشار میدهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما ظاهرا اعتقاد ندارید که داعش را غرب برای پیشبرد اهداف خود در خاورمیانه ایجاد کرده است؟؟؟ محال ممکن است این خبر صحت داشته باشد!!! رقه هم مانند کوبانی و چند شهر دیگر سوریه با تبانی شیطان بزرگ بعد از تخریب بین نیروهای داعشی و کردها دست به دست میشود تا بدست نیروهای بشار اسد نیفتد. هوشیار باشید نقشه ها قبلا طرح ریزی شده و چیدمان و جغرافیای منطقه توسط عوامل شیطان ترسیم شده است. مرگ این سرباز به هر علتی که بوده مطمئنا در درگری با داعشی ها نبوده است. خواهید فهمید.
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 0
    به احتمال قوی علاوه برآموزش ،برنامه ریزی، فرماندهی وهدایت، در عملیاتهای جنگی هم شرکت میکنند وگرنه نباید در صحنه خط مقدمی که انتحاریها عمل میکنند حضور داشته وتلفات بدهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس