در آستانه بیست و هفتمین سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب، کتاب تازه‌ای با عنوان «عبد صالح خدا» از سوی مؤسسه صهبا منتشر شد.

به گزارش گروه تاریخ مشرق؛ این کتاب با حمایت و پشتیبانیِ سندیِ مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است. متن این کتاب، از مصاحبه‌ اختصاصی مقام معظم رهبری با مرکز اسناد انقلاب اسلامی و تجمیع خاطرات و بیانات معظمٌ‌له درباره‌ زندگی و سیره‌ مبارزاتی امام خمینی(ره) تشکیل شده است.

نگاه دقیق و موشکافانه‌ مقام معظم رهبری به شخصیت حضرت امام و همراه شدن عکس‌ها و اسناد نشانه‌گذاری شده، کتابی متفاوت و خواندنی را برای مخاطب جوان و علاقه‌مندان به شناخت حضرت امام خمینی پدید آورده است.

خاطرات رهبر انقلاب از امام خمینی(ره) در «عبد صالح خدا» منتشر شد


در این کتاب شاهد تصاویری از دوران مبارزه حضرت امام خمینی(ره) و همچنین گزارش‌های ساواک و شهربانی درباره فعالیت‌های مبارزاتی ایشان هستیم. همگی این تصاویر و گزارش‌ها از جمله اسنادی است که از آرشیو مرکز اسناد انقلاب اسلامی استفاده شده است.

کتاب «عبد صالح خدا» در 288 صفحه، قطع رقعی و به قیمت 10هزار تومان راهی بازار نشر شده است. علاقه‌مندان به تهیه این محصول می‌توانند آن را از فروشگاه اینترنتی موسسه جهادی به صورت مجازی تهیه کنند.

*فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس