بابت نکات ذکر شده تشکر می کنم . از آن ها استفاده می کنم و از شما می خواهم که اگر بازهم نکاتی بود، حتما بنویسید.حتی اگر نمی توانید در روزنامه منتشر کنید، به صورت هایی دیگر به من منتقل کنید و علاوه بر آن بعنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان، حرف ها و دیدگاه مردم را نیز منتقل کنید.

به گزارش مشرق، محمد سعید احدیان مدیرمسئول روزنامه خراسان در کانال تلگرامی خود نوشت:

صبح امروز تلفنم  زنگ زد، پشت خط فردی  گفت: «از دفتر تولیت آستان قدس زنگ می زنم، حاج آقای رئیسی می خواستند با شما صحبت کنند».

در ذهنم احتمالات متعدد را که ایشان با من چه فرمایشی دارند را بررسی کردم اما صادقانه می گویم به هیچ وجه این احتمال را که ایشان برای تشکر زنگ زده باشند، به ذهنم خطور نکرد.

بر اساس خبرهایی که از مدل کاری و رفتاری حجه الاسلام والمسلمین رئیسی به ما می رسید،  ویژگی «شنیدن» در ایشان برایم روشن شده بود که باعث شد در یادداشتم در روزنامه خراسان (دوشنبه ۳ خرداد 1395) به آن تصریح کنم. اما صادقانه عرض می کنم به هیچ وجه پیش بینی نمی کردم این صفت در ایشان تا این حد برجسته باشد، به طوری که شخص ایشان، در تماسی تلفنی به صورت مستقیم و بدون واسطه بابت یادداشتی که  پیشنهادهایی را به ایشان ارائه کرده بودم تشکر کنند و ما را به ادامه دادن این مدل تشویق کنند.

برای من که سال ها در روزنامه مردمی خراسان  روزنامه نگاری کرده ام چنین مساله ای اتفاق نیافتاده یا به ندرت اتفاق افتاده است که مسئولی با رده های مسئولیتی بسیار پایین تر از تولیت آستان قدس، تماس بگیرد یا حتی پیغام بفرستد که:
 
«بابت نکات ذکر شده تشکر می کنم . از آن ها استفاده می کنم و از شما می خواهم که اگر بازهم نکاتی بود، حتما بنویسید.حتی اگر نمی توانید در روزنامه منتشر کنید، به صورت هایی دیگر به من منتقل کنید و علاوه بر آن بعنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان، حرف ها و دیدگاه مردم را نیز منتقل کنید.که همانطور که نوشتید انشاءالله ما گوش شنوا خواهیم داشت و همه درحال تلاش هستیم بتوانیم وظیفه خود را به درستی انجام دهیم».

بی تردید این رفتار «مسئولانه» و «متواضعانه» باعث می شود امثال من روزنامه نگار و افرادی بسیار کارشناس تر از من، بیش از پیش وظیفه خود بدانند تا جائیکه توان دارند، به صورتی موثر و دلسوزانه در حرکت رو به جلوی آستان قدس رضوی، با همدلی به ایشان و همکاران شان  کمک کنند.

نتیجه این «شنیدن» و  «تواضع» ایجاد همدلی و هم افزایی برای خادمی بهتر قطب مادی و معنوی ایران یعنی امام هشتم (ع) است. درسی که کاش دیگر مسئولان نیز بیاموزند و عمل کنند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • علی ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    واقعا لذت بردم
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    السلام علیک یا عالم آل محمد و انصاره
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    0 0
    حجت الاسلام رییسی واقعا زندگی علی گونه ای دارن
  • محمدرضا ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    0 0
    به این میگن تقوا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس