کد خبر 58041
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۲

جانشين مجتمع دانشگاه امام حسين(ع) تهران گفت: در فتنه 88 بيش از 63 ميليارد تومان به اموال عمومي تهران خسارت وارد شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمد شعباني شب جمعه در بيست و يكمين يادواره سرداران و 43 شهيد روستاي ييلاقي سنگچال آمل اظهار داشت: با توجه به گزارش شهرداري تهران، در فتنه 88 بيش از 63 ميليارد تومان به اموال عمومي تهران خسارت وارد شد.
وي با اعلام اينكه در فتنه گذشته و جنگ نرم دشمنان خارجي به طور مستقيم در روند فعاليت فتنه‌گران دخالت داشتند، گفت: پروژه كشته‌سازي از اهداف بزرگ دشمنان بود تا اسطوره‌هايي براي جنگ نرم معرفي شود و با اشاره به ناامني در جامعه افكار و اذهان عمومي را مخدوش كنند.

* جريان انحرافي دنباله‌روي جريان فتنه در داخل كشور است
جانشين مجتمع دانشگاه امام حسين(ع) با اعلام اينكه جريان انحرافي دنباله‌روي جريان فتنه در داخل كشور است، افزود: بعد از جريان فتنه در داخل كشور با جريان انحرافي روبه‌رو هستيم كه اين جريان به نوعي دنباله‌روي فتنه 88 است.

* مردم مبارز ايران 32 سال از كشورهاي منطقه پيشي دارند
شعباني با تاكيد اينكه مردم ايران در مبارزه 32 سال از كشورهاي منطقه جلو هستند، افزود: مردم ما 32 سال قبل شاه را از مملكت اسلامي بيرون كرده نظام شاهنشاهي را از بين بردند بلكه كشورهاي منطقه تازه به فكر دفاع و ايستادگي مقابل زورگويان افتادند و چگونگي پيروزي انقلاب ما را درك كردند.
وي با اعلام اينكه هم‌اكنون بحث مهدويت از مهم‌ترين بحث‌هاي حال حاضر مسلمانان دنيا است، يادآور شد: ظهور منجي آخر الزمان بر كسي پوشيده نيست ولي فرقه‌هاي زيادي در منطقه دم از منجي بودن مي‌زنند پس در اين شرايط نسل جوان و مردم بايد همانند ديگر مواقع به اوامر رهبر انقلاب و مراجع تقليد گوش فرا دهند تا به انحراف گرفتار نشوند.
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان آمل در حماسه 6 بهمن سال 1360 اين شهرستان بيان داشت: شهدا بزرگ‌مردان تاريخ هستند كه اكنون وظيفه ماست تا بهترين محافل و مجالس را براي بزرگداشت نام و ياد آنها برگزار كنيم.
شعباني ادامه داد: اين شهدا نشان از بي‌نشاني دارند و با عشق و بدون هيچ ادعا به جبهه رفتند و بايد به اين افتخارات بزرگ انقلاب اسلامي بباليم.
شعباني ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، الگوبرداري از آنها، درس آموزي و الگوپذيري از شهيدان و ذكر نام و ياد آنها در جامعه اسلامي را از مهم‌ترين اهداف برگزاري محافل يادبود و گرامي‌داشت آنها عنوان كرد.
وي با اشاره به اينكه روزگاري ستارخان و باقرخان الگوي مردم بودند، خاطرنشان كرد: شهدا زينت دين و الگوي مبارزان حق عليه باطل در جهان هستند كه امروزه براي مردم ايران اسلامي كشورهاي آزادي‌خواه جهانيان به الگويي در مبارزه تبديل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس