مریم دوستی در اولین فیلم بلند سینمایی‌اش با عنوان «دریاچه ماهی»روایتگر سرگذشت شهدای غواص عملیات کربلای ۵ شده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق؛ فیلم سینمایی«دریاچه ماهی» به گارگردانی مریم دوستی و تهیه‌کنندگی ناهید دل آگاه در مرحله انتهای پیش تولید و مراحل آماده سازی جهت شروع فیلمبرداری را پشت سر می‌گذارد و عوامل آن در حال ساخت و طراحی لوکیشن‌های این فیلم در شهرک سینمایی دفاع مقدس هستند.

یکتا ناصر و نادر فلاح تاکنون بازیگران قطعی این فیلم هستند و قرار است 10 بازیگر اصلی دیگر هم به این پروژه اضافه شود.

این فیلم نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می‌کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می‌رسند و در این میان عشق گمشده‌ای پیدا می‌شود. در واقع این فیلم تجلیلی از شهدای جاویدالاثر خواهد بود. فیلبرداری فیلم سینمایی«دریاچه ماهی» قرار بود در اوایل خرداد کلید بخورد اما هنوز در مرحله پیش تولید به سر می‌برد.

«دریاچه ماهی» اولین تجربه بلند سینمایی مریم دوستی محسوب می‌شود که پیش از این ساخت 12 فیلم کوتاه را در کارنامه هنری خود داشته است. بسیاری از فیلمهای کوتاه وی  نیز در جشنواره‌های جهانی حضور داشته و جوایزی را نیز کسب کرده‌اند. تحصیلات دوستی در زمینه کارگردانی و چهره پردازی بوده و وی پیش از این در سینما سابقه چهره‌پردازی داشته است. حسن برزیده و عباس بلوندی نیز در این پروژه به ترتیب به عنوان مشاور کارگردان و طراح صحنه و لباس حضور دارند.

دریاچه ماهی عنوان یکی از مناطق عملیاتی در شلمچه و عملیات کربلای 5 بوده است. در این عملیات تعداد زیادی از رزمندگان غواص به شهادت رسیدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    شهدای غواص کربلای 4 نه 5

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس