کد خبر 580034
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

در عمق جنگل‌های تاریک پرو، یک جغرافی‌دان به نام مونتگومری کلاید، خانواده‌ای از خرس‌های نیمه باهوش را پیدا می‌کند. او می‌فهمد آنها می‌توانند زبان انگلیسی یاد بگیرند و به همین دلیل از آنها می‌خواهد به بریتانیا بروند...

گروه فرهنگی مشرق- قسمت دوم «پدینگتون» از اواخر امسال جلوی دوربین می‌رود. ساخت این فیلم خیلی جلو افتاده و جلوتر از زمانی که بیشتر وعده داده شده بود، ساخت آن کلید می‌خورد. در واقع اعلام شده ساخت این فیلم اکتبر در بریتانیا آغاز می‌شود. عوامل این فیلم دیروز(سه‌شنبه) با اعلام این خبر در جشنواره فیلم کن، امتیاز فروش آن را ارائه کردند.

«پدینگتون2» اواخر2016 ساخته می‌شود

در حالی که فیلم اصلی با بودجه 55 میلیون دلاری ساخته شد و حدود 270 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد،‌ این فیلم اکنون عنوان فیلمی با بزرگ‌ترین بودجه ساخت در جشنواره کن را به خود اختصاص داده است.

اما سوالی که درباره بازیگران این فیلم مطرح است این است که آیا بن ویشاوه و هیو بونویل بار دیگردر این فیلم نقش آفرینی می‌کنند یا خیر؟ در جواب این سوال باید گفت هنوز تعیین نشده بازیگران این فیلم چه کسانی هستند اما اگر سازندگان فیلم اصلی موافقت کنند، بن ویشاوه دوباره در نقش پدینگتون ظاهر می‌شود و هیو بونیول و سالی هاوکینز دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. قسمت دوم این فیلم را پل کینگ کارگردانی می‌کند و آن را بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم خودش و سیمون فارنبی خواهد ساخت.

«پدینگتون2» اواخر2016 ساخته می‌شود

علاوه بر موفقیت «پدینگتون» اصلی در باکس آفیس، آن فیلم با اقبال منتقدان زیر روبه رو شده و در سایت «روتن تومیتوز» امتیاز 98 درصد را کسب کرده بود.به گزارش بانی فیلم به نقل از ورایتی با توجه به بازگشت فیلم با کارگردان قسمت اول،‌ انتظار می‌رود این فیلم همچنان حال و هوای بریتانیایی خود را حفظ کند و به نوعی در همان فضا سیر کند.اعلام شده است «پدینگتون2» 24 نوامبر 2017 راهی سینماها می‌شود. «پدینگتون» بر اساس شخصیت خرس پدینگتون ساخته و دسامبر 2014 اکران شد.

در عمق جنگل‌های تاریک پرو، یک جغرافی‌دان به نام مونتگومری کلاید، خانواده‌ای از خرس‌های نیمه باهوش را پیدا می‌کند. او می‌فهمد آنها می‌توانند زبان انگلیسی یاد بگیرند و به همین دلیل از آنها می‌خواهد به بریتانیا بروند. ورود یکی از این خرس‌ها به لندن، ماجراساز می‌شود. او در نهایت به عنوان فرزند خوانده عضو یک خانواده می‌شود و خوشحال است که بالاخره یک خانه پیدا کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس