کد خبر 579785
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

در ادامه درگیری های نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه با تروریست های تکفیری داعش در اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور منابع میدانی از سیطره ارتش بر مجموعه ساختمانهای پاسگاه پانوراما و هلاکت امیر داعش در این شهر خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه درگیری های نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه با تروریست های تکفیری داعش در اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور منابع میدانی از سیطره ارتش بر مجموعه ساختمانهای پاسگاه پانوراما و هلاکت امیر داعش در این شهر خبر داده اند.

هلاکت والی داعش در دیرالزور+عکس

بنابر این گزارش، دور جدید درگیری ها میان دو طرف از سه هفته پیش در پی هجوم داعش به مواضع نیروهای سوری برای تکمیل عملیات اشغال دیرالزور آغاز شده که طی آن 3500 تن از تروریستهای داعش در آن مشارکت دارند. در درگیری های روز گذشته "ابوایمن العراقی" والی داعش در دیرالزور نیز طی بمباران مقر استقراش به هلاکت رسیده است. به اعتقاد کارشناسان تشدید حملات داعش در دیرالزور ارتباط مستقیمی با فشارهای وارد بر آن در پی عملیاتهای نیروهای کرد و آمریکایی در اطراف رقه و عملیات همزمان هزاران رزمنده عراقی بازپس گیری شهر فلوجه عراق دارد. داعش تلاش میکند تا در صورت از دست رفتن این دو شهر، ارتباط جغرافیایی میان مناطق تحت سیطره خود در سوریه و عراق را حفظ کند. 

هلاکت والی داعش در دیرالزور+عکس

(ابوایمن العراقی والی داعش در دیرالزور - تصویر از اقامت وی در ترکیه)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس