رژیم صهیونیستی واحدهای نظامی متشکل از نیروهای داوطلب شهری برای مقابله با حزب‌الله آموزش خواهد داد.

به گزارش مشرق، فرمانده نیروهای شمالی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برای کمک به ارتش در زمان هرگونه درگیری آتی با حزب‌الله لبنان، واحدهای نظامی شهری تشکیل می‌دهد.

سرهنگ «اِرن ماکوف» با بیان اینکه تغییرات گسترده در جمعیت اعراب مناطق اشغالی باعث شده همکاری بیشتری با ما داشته باشند‌، گفت: «ما آنها را آموزش می‌دهیم که چه انجام دهند و آنها نیز این اقدامشان را نوعی کمک می‌بینند.»

وی همچنین با اشاره به عرب بودن بیش از نیمی از جمعیت شمال فلسطین اشغالی افزود آنها نیز در خطر برخورد موشک‌ هستند. اکثریت اعراب در ارتش اسرائیل خدمت نمی‌کنند و این واحدهای دفاع شهری نیز بخشی از ارتش نبوده و اعضای آن به‌عنوان داوطلب، نیازی به پوشیدن یونیفورم ندارند.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» این نیروها برای مقابله با گروه مقاومت حزب‌الله لبنان تشکیل شده که گمان می‌رود بیش از 100هزار راکت به سوی اسرائیل نشانه رفته باشد.

در حالی که تحلیلگران نظامی و سیاسی اسرائیلی می‌گویند این رژیم در آستانه جنگ با حزب‌الله قرار ندارد، اما این گروه با توسعه و فراگیری مهارت‌های جدید مبارزه خود را برای مقابله با اسرائیل آماده می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    0 0
    آخرین نفسهای رژیم شیطانی صهیونیست را شاهد هستیم که به زودی زود با دستان توانمند حزب الله لبنان نابود خواهد شد..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس