زیاد النخاله، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پایان سفر هیئتی از این جنبش به مصر گفت گفتگو با طرف مصری حول مشکلات مردم نوار غزه و در خواست بازگشایی گذرگاه رفح انجام شد.

به گزارش مشرق، «شمس نیوز» نوشت: زیاد النخاله، معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد در گفتگو با طرف مصری به آنها گفته شد مسئله اصلی مشکلات مردم نوار غزه بازگشایی گذرگاه رفح است و این مسئله هیچ ارتباطی با مسئله اختلافات داخلی و مسئله آشتی ملی ندارد زیر آنکه در این میان رنج می برد و در نهایت هزینه می پردازد ملت فلسطین است.

وی در ادامه افزود: هیئت جهاد اسلامی به طرف مصری تأکید کرد ادامه وضعیت کنونی موجب انفجار اوضاع در نوار غزه خواهد شد. به گفته وی طرف مصری اعلام کرده است بازگشایی گذرگاه رفح با وضعیت امنیتی شمال شبه جزیره سینا مرتبط است و این مسئله به اتخاذ تدابیر امنیتی از سوی مصر و فلسطینی مربوط می شود.

معاون دبیر کل جهاد اسلامی از دیدار اعضای هیئتی اعضای این جبنش با جنبش حماس و شخص خالد مشعل خبر داد و اعلام کرد آنها را در جریان مباحث انجام شده قرار داده‌اند.

وی در پایان گفت: نه قصد داریم روحیه ها را تضعیف کنیم و نه اینکه انتظارها را بالا ببریم. ما تلاش خود را انجام دادیم و این کار را ادامه خواهیم داد و امید داریم نتایج خوبی از آن حاصل شود و گشایشی به وجود آید.

هیئتی از جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی سفری چند روزه به مصر به ریاست رمضان عبدالله دبیر کل این جنبش با تعدادی از مسئولان مصری از جمله سرلشکر خالد فوزی، رئیس دستگاه امنیتی مصر دیدار کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس