کد خبر 579001
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر گروه تلویزیونی شاهد از برگزاری نمایشگاه «یادگار یاران» خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حسینعلی بیات گفت: نمایشگاه گروهی هنرمندان شاهد و ایثارگر در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی و عکاسی به مناسبت گرامی داشت سالروز سوم خرداد و فتح خرمشهر با حضور 19 هنرمند نخبه شاهد و ایثارگر در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

مدیر گروه تلویزیونی شاهد در رابطه با برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها گفت: دست‌اندرکاران نمایشگاه‌های داخلی و خارجی که با اتخاذ رویکردی عمیقاً فرهنگی، بهره گرفتن از ظرفیت‌های هنر معاصر را برای تبیین مفاهیم و مضامین مقدس ایثار و شهادت در برنامه‌های خویش مدنظر قرار داده‌اند اعتقاد و امید دارند که استمرار این نمایشگاه‌ها و بهره گیری از زبان جهانی هنر نه تنها به غنای هرچه بیشتر هنر اسلامی در جامعه ایران و جهان اسلامی یاری خواهد رساند، بلکه برکات و توفیق همه جانبه ای را نیز برای هنر متعهد و معاصر ایران به ارمغان می‌آورد.

نمایشگاه «یادگار یاران» که با مشارکت خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود ساعت 17 روز چهارشنبه، 5 خرداد ماه 95 افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه تا 11 خرداد ماه در محل گالری پائیز خانه هنرمندان ایران برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 14 الی 19 از آثار هنرمندان بازدید کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس