فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: توقف طرح انتقال آب خزر به فلات مرکزی ایران به دلیل اطلاعات غیرواقعی بود که برخی در خصوص آن داده بودند.

به گزارش مشرق،  سردار عبادالله عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: ما در بحث انتقال آب از دریای خزر در گذشته قراردادی داشتیم و در آن زمان هم برای اجرای این پروژه اعلام آمادگی کرده بودیم؛ ولی متاسفانه اجرای این طرح در این دولت متوقف شد.

وی افزود: اکنون دوباره بحث اجرای طرح انتقال آب خزر به فلات مرکزی ایران مطرح است و به نظر می رسد دولت می خواهد این کار را انجام دهد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با بیان "توقف این طرح به دلیل اطلاعات غیرواقعی بود که برخی در خصوص آن داده بودند"، گفت: خط انتقال نفت خام ری – نکا را قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اجرا کرد و در خصوص بحث انتقال آب نیز همین مسیر خط لوله ری – نکا را در نظر گرفته بودیم که هیچ ضرری در مباحث زیست محیطی و منابع طبیعی ندارد.

سردار عبدالهی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز آمادگی کامل داریم تا در صورت نیاز برای اجرای این پروژه ورود کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
    0 0
    این پروژه عالیه
  • کارشناس محیط زیست ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
    0 0
    با سلام لطفا طبیعت بکر شمال رو با طرح های اینچنینی خراب نکنید شما دارید با این کارتون اکولوژی زیستی و دچار دگرگونی میکنید همین الان اب دریای خزر عقب نشینی کرده شما با انتقال آب دریا دچار فاجعه برای دریای مازندران میشوید و مطمئنا در پی این فاجعه واکنش های پر هزینه ای برای نظام به همراه خواهد داشت، لطفا تا دیر نشده از تصمیم گرفته شده منصرف شوید و ارامش منطقه رو بهم نزید. ومن الله التوفیق
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
    0 0
    جاده تهران شمال چی شد؟
  • کارشناس ارشد آب از خوزستان ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    بهترین راه اینست که با لوله و با ایمنی بسیار بالا آب را از خلیج فارس و دریای عمان به چاله های طبیعی در مرکز ایان با حجم و سرعت بالا پمپاژ کنند و بعد آب را از آنجا تصفیه کرده و به مصرف برسانند.
  • مهندس روخانه ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    هرچه زودتر شروع کنید و دست از سر رودخانه های خوزستان بردارید
  • علیرضا ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    نکنید اینکارو.مثل بلایی که شوروی رو آرال آورد.مشکل جای دیگس سامانه های تولید و انتقال و توزیع و الگوی مصرف و ... گناه داره شمال البرز سبز و پیر.اینقدر آبها رو جابجا نکنید.راه حلش این نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس