در نشست افتتاحیه دور پنجم مجلس خبرگان رهبری و براساس رای گیری به عمل آمده آیت الله جنتی به عنوان رییس مجلس خبرگان در دوره پنجم انتخاب شد.

گروه سیاسی مشرق- مراسم افتتاحیه اولین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم امروز سه‌شنبه چهارم خردادماه از ساعت 9 صبح در مجلس قدیم شورای اسلامی آغاز شد.

در این مراسم قرار است هیأت رئیسه سنی جهت استقرار در جایگاه برای اداره جلسه افتتاحیه که دو نفر از مسن‌ترین و دو نفر از جوان‌ترین اعضای خبرگان عضو آن هستند، حضور یابند.

در ادامه این جلسه، پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت آغاز بکار مجلس خبرگان دوره پنجم توسط حجت الاسلام گلپایگانی رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری قرائت شد.

از مهم ترین برنامه های امروز اجلاسیه خبرگان، انتخاب هیئت رئیسه دائم خواهد بود.

* هیئت رئیسه سنی مجلس خبرگان تعیین شد


در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله میرمحمدی به‌عنوان رئیس، آیت‌الله امینی به‌عنوان نائب‌رئیس، سید صدرالسادات حسینی و حجت‌الاسلام پروانی به‌عنوان منشی سنی انتخاب شدند.

طبق تبصره ماده 14 قانون انتخابات خبرگان، هیئت رئیسه سنی، مرکب  از رئیس و نایب‌رئیس از سالمندترین و دو منشی از جوانترین اعضای حاضر در جلسه هستند که باید انتخابات هیئت رئیسه دائم را برگزار کنند.

آیت الله جنتی رییس مجلس خبرگان شد/ موحدی‌کرمانی و هاشمی‌شاهرودی نواب‌رئیس شدند

آیت‌‌الله میرمحمدی رئیس سنی پنجمین دوره مجلس خبرگان شد/ گزارش آیت‌الله جنتی از روند برگزاری انتخابات 7 اسفند* قرائت پیام رهبرمعظم انقلاب توسط حجت الاسلام گلپایگانی

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی که صبح امروز از سوی حجت الاسلام و المسلمین محمّدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری قرائت شد، به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

آغاز به کار پنجمین دوره‌ی مجلس خبرگان در ایّام ولادت حضرت ولیّ الله الاعظم ارواحنا فداه تقارن مبارکی است که باید به فال نیک گرفت و اطمینان به تسدید و تأیید الهی و رعایت و رضایتِ وَلَوی را در دلِ مؤمنِ به صدق وعده‌های الهی، افزون و پایدار ساخت. همچنین همزمانی با سوم خرداد را که نماد پیروزی مقاومت و افراشتن پرچم فتح و نصرت الهی است، باید قدر دانست و از آن پدیده‌ی شگفت‌آور، درس آموخت.

خداوند عزیز و حکیم را با همه‌ی دل سپاس میگزارم که به ملت مؤمن و شجاع و باوفا توفیق تشکیل این مجلس را ارزانی فرمود و نظام جمهوری اسلامی را بار دیگر به بیعتی عمومی سرافراز ساخت.

به شما برگزیدگان نیز به خاطر دستیابی به اعتماد و انتخاب ملت تبریک میگویم و توفیق در تقدیم خدمت شایسته به کشور و مردم را برای شما از خداوند علیم و بصیر مسألت میکنم.

اهمیت این مجلس عظیم‌الشأن، ناشی از عظمت مسئولیتی است که بر دوش منتخب آن نهاده شده است. این مسئولیت در یک جمله:

حراست دقیق و همه‌جانبه از هویت اسلامی و انقلابی نظام حاکم بر کشور و هدایت دستگاههای درهم‌تنیده‌ی این نظام به سمت هدفهای والا و عالیقدر آن است. ادای این مسئولیت سنگین نیازمند صلاحیتهائی است که در قانون اساسی به آن اشاره شده است.

تشخیص وجود و بقای این صلاحیتها برعهده‌ی این مجلس معظم است و این به‌نوبه‌ی خود مسئولیتهای بزرگی را متوجه آن میسازد: آشنائی با جایگاه جمهوری اسلامی در دنیای کنونی؛ توجه به پدیده‌ی جذاب مردمسالاری دینی در میان انبوه شیوه‌های گوناگون حکومت که در آنها یا معنویت و دین، یا مردم، و یا هر دو قربانی شده‌اند؛ توجه به نقش بی‌مانند ایمان و باورهای برآمده از معارف اسلامی در نوع گزینشهای مردمی؛ توجه به تأثیر تقوای فردی و سیاسی شخص رهبر در حفظ اعتماد مردم و سلامت و صلابت و استواری نظام ... اینها بخشی از مسئولیتهای این مجلس معظم را که متشکل از فقهای مردمی و اثرگذار است، یادآور میشود و ادای آن را مطالبه میکند. هریک از سرفصلهای مذکور متضمن وظائفی است که حسن انجام آن، کشور و نظام را به صلاح و سداد رهنمون میگردد و رهبر را در ادای آن مسئولیت بزرگ و بی‌همتا مدد میرساند.

توفیق شما حضرات محترم و خود را در پیمودن این مسیر مبارک که راه امام راحل بزرگوار و هدف بزرگ و حیاتی ایشان بود، از خداوند منان مسألت میکنم.
سیّدعلی خامنه ای       ۱/خرداد/۱۳۹۵

آیت‌‌الله میرمحمدی رئیس سنی پنجمین دوره مجلس خبرگان شد/ گزارش آیت‌الله جنتی از روند برگزاری انتخابات 7 اسفند* گزارش دبیر شورای نگهبان از روند برگزاری انتخابات 7 اسفند

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ارائه گزارش از روند برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان، گفت: مجلس خبرگان جایگاه بسیار مهمی در کشور ما دارد و یکی از نهادهای برآمده از انقلاب اسلامی است که به تعبیر امام خمینی (ره) در راس همه مسئولیت‌هاست.وی همچنین برگزاری انتخابات 7 اسفند سال گذشته را در صحت و سلامت کامل عنوان کرد و افزود: با حمایتهای رهبری معظم انقلاب و پشتیبانی مردم، انتخابات 7 اسفند در کمال صحت و سلامت برگزار شد.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: انتخابات 7 اسفند سال 94 علاوه بر حمایتهای مردم، حمایت‌های رهبر معظم انقلاب را نیز به دنبال داشت که از حمایت‌های ایشان از شورای نگهبان نیز به خود می‌بالیم.

* برگزاری مراسم تحلیف نمایندگان خبرگان

مراسم تحليف منتخبين پنجمين دروه مجلس خبرگان رهبري و اداي سوگند در نشست افتتاحیه برگزار شد.  

منتخبين خبرگان در اين مراسم سوگند ياد كردند: «ما در برابر قرآن مجيد و مردم شريف ايران، به خداي متعال، سوگند ياد مي كنيم كه در ايفاي وظيفه سنگيني كه به عهده داريم، يعني تشخيص و معرفي بهترين فرد براي مقام والاي رهبري امت خود را در پيشگاه مقدس خداوند و در برابر ملت غيور ايران، مسئول بدانيم و كوچكترين مسامحه و خيانت را روا نداريم.»

* حضور شخصیت‌های سیاسی در مجلس خبرگان

در این مراسم آیات هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضائیه، علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان و نیز حجج الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، قاضی‌عسکر نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت، سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محسنی‌ اژه‌ای معاون اول رئیس قوه قضائیه، پورمحمدی وزیر دادگستری، رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور و منتظری دادستان کل کشور حضور دارند.

سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح، سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، سعید جلیلی، محمد حسین صفارهرندی، علی اکبر صالحی، محمود احمدی‌نژاد و برخی دیگر از چهرهای سیاسی و مقامات لشکری  و کشوری در این مراسم حضور دارند.

آیت‌الله جنتی رییس مجلس خبرگان شد/ موحدی‌کرمانی و هاشمی‌شاهرودی نواب‌رئیس شدند

آیت‌الله جنتی رییس مجلس خبرگان شد/ موحدی‌کرمانی و هاشمی‌شاهرودی نواب‌رئیس شدند

آیت‌الله جنتی رییس مجلس خبرگان شد/ موحدی‌کرمانی و هاشمی‌شاهرودی نواب‌رئیس شدند

آیت‌الله جنتی رییس مجلس خبرگان شد/ موحدی‌کرمانی و هاشمی‌شاهرودی نواب‌رئیس شدند
آیت الله جنتی رییس مجلس خبرگان شد/ موحدی‌کرمانی و هاشمی‌شاهرودی نواب‌رئیس شدند



آیت‌‌الله میرمحمدی رئیس سنی پنجمین دوره مجلس خبرگان شد/ گزارش آیت‌الله جنتی از روند برگزاری انتخابات 7 اسفند
* نامزدهای ریاست خبرگان مشخص شدند


در ادامه مراسم افتتاحیه پنجمین دوره خبرگان رهبری جلسه غیر علنی خبرگان پنجم برای انتخاب هیات رئیسه آغاز شد.

بنابراین گزارش آیت الله جنتی ، آیت الله هاشمی شاهرودی و آیت الله امینی کاندیدای ریاست پنجمین دوره خبرگان رهبری شدند.



آیت الله جنتی رییس مجلس خبرگان شد/ قرائت پیام رهبرمعظم انقلاب توسط حجت‌الاسلام گلپایگانی
* آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان شد


آیت الله احمد جنتی از 86 رأی ماخوذه با کسب 51 رأی رئیس مجلس خبرگان رهبری شد.

بر اساس این گزارش، همچنین آیت الله امینی با 21 رأی و آیت الله هاشمی شاهرودی نیز با کسب 13 رأی از دیگر کاندیداهای ریاست مجلس خبرگان بودند.در این رأی گیری،  آیت الله احمد جنتی رسماً ریاست مجلس خبرگان رهبری را به مدت 2 سال برعهده گرفت.


آیت الله جنتی رییس مجلس خبرگان شد/ موحدی‌کرمانی و هاشمی‌شاهرودی نواب‌رئیس خبرگان شدند
* نواب رئیس خبرگان مشخص شدند


آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی با 65 رای و آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی با 63 رای نواب رئیس مجلس خبرگان رهبری شدند.

همچنین آیت‌ الله دری‌نجف آبادی 49 و آیت‌الله احمد خاتمی با 56 رای به مدت 2 سال به عنوان منشی‌های هیئت رییسه خبرگان انتخاب شدند.


* توصیه آیت‌الله جنتی به نمایندگان مجلس خبرگان

آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری طی سخنانی در اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رسالت خبرگان اظهار داشت: ولایت فقیه همان ولایت رسول‌الله (ص) است و ما عقیده‌مان این است که ولایت فقیه ولایت امام علی (ع) است و اگر قبول نشود نظام نمی‌تواند رسالت خود را پیاده کند.

آیت‌الله جنتی تأکید کرد: بنابراین از شما خواهش می‌کنم در دوره‌ای که ما در خدمت شما هستیم به این نکته توجه کنید و ان‌شاءالله امیدواریم زیر سایه مقام معظم رهبری بتوانیم کاری کنیم که هم خدا، هم مقام معظم رهبری و هم مردم از ما راضی باشند.

* پایان اولین نشست خبرگان پنجم

اولین جلسه مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم که به انتخاب رئیس و اعضای هیئت رئیسه اختصاص داشت، در نوبت صبح دقایقی پیش پایان یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 79
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 38
  • حسن هادی ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    1 2
    خدارو شاکرم به خاطر این اتفاق انگلیس جون دماغ سوخته می خریم!!!! ههههههههههههههه
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    الحمدلله
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    باز هم معلوم شد که تهران همه ایران نیست
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    خدا را. شکر
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    الحمدلله خدا جونم شکرت که ومکرو و مکرالله ولله خیرالماکرین
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    عالییییی
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    رفسنجانی چرا کاندید نشد؟
  • حسن ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    ریاست مجلس شورای اسلامی و ریاست مجلس خبرگان، دروغ گویی مدعیان پیروزی را ثابت خواهد کرد. درود بر ایت ا... جنتی (خار چشم دشمنان)
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    خیلی خوشحالم
  • حقیقت ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    باسلام: قابل توجه کسانی که چشم دیدن ایت الله جنتی رو نداشتند وحالا خفقان نوش جان میکنند.
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    هاشمی هم باید کاندید میشد
  • بهزاد ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    خونی که در رگ ماست / هدیه به رهبر ماست انتخاب ایشان که امین و مورد تائید مردم و حضرت آقا هستند تو دهنی محکمی بود بر دهان نفوذی ها و فتنه گران کوچک و بزرگ و کسانی که اندیشه تسلیم و سازش با استکبار را دارند . . . .
  • امت حزب الله ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    مبارکه کور بشه چشم دشمنان داخلی و خارجی اسلام و ایران و مقاومت .
  • احمدی ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    اصلاح طلبان پیروز هر دو انتخابات شدند خخخخخخ
  • حسین قنبری ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    الحمدلله
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    خیلی خوشحالم
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    فکر کردی رای داشت ؟ :))))
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    حالا بر طبل شادانه بکوب /پیروز و مردانه بکوب / برخیز و پرچم را ببر/ بر سردر خانه بکوب تبریک میگم به همه خیلی خوشحالم مشرق همیشه خوش خبر باشی فدات بشم آیت الله جنتی شما خار چشم دشمنای انقلابی
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    احسنت
  • سبحان شاهمرادی اصولگرا ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    الحمدلله
  • حسین ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    تبریک خداااااایا شکر که نفس انقلاب از تربیون مجلس خبرگان در میآد ،
  • سینا ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    تکرار می کنم، لیست اول پرید خخخخ،
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    خدایا شکر
  • مهناز ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    ايام و اعياد مبارك تبريك و هزاران تبريك .... به مردم متدين و ولايتمدار ايران و .... تسليت و تعزيت به اصلاح طلبان و فتنه گران و bbc . voA , فتنه سبز و اسرائيل و كاخ سفيد و وهابيت و داعش و....
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    و مكرو و مكرالله، والله خير الماكرين
  • احمدی ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    خیلی باحالی
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    ايول خوب شد
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    روز عزای انگلیس و سینه چاکان داخلی آن!بفرموده قران : ان تمسسکم حسنه تسوهم و ان تصبکم سیئه یفرحوا بها... اگر نیکی ای به شما رسد دشمنان را ناخوش آید و اگر مصیبتی دامن شما را بگیرد موجب خرسندی و شادی دشمنان شود. خدا را هزاران سپاس
  • unknown ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    اصلاحات چیا منفیاتونو ردیف کنین زیر نظرا ببینم زنده موندین یا نه؟!؟! تا کور بشه هرکی نمیتونه این مرد بزرگو ببینه...خدا برای اسلام و تشیع حفظش کنه ان شاء الله
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    لیست امید تهران هم پشت کرد به تهرانی های جوگیر غرب زده
  • عباس شیرازی ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    درودبرخبرگان ملت،سلام بررهبرامت،شرم برخائنین به خون شهیدان وآرمانهای امام راحل،تبریک به امت همیشه درصحنه،به امیدطول عمروسلامتی کامل سیدعلی آقاتاظهورجان جانان مولاومقتدایمان مهدی موعود.
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    و دست خداوند بالای همه دستهاست الحمدلله
  • ناشناس ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    از ترس رای نیاوردن مثل سال گذشته .
  • ناشناس ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    خدا رو شکر که مجلس خبرگانی انقلابی تر و ولایی تر از قبل شکل گرفت که در آن فتنه گران رای برای ریاست ندارند.
  • احمدی ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    تابناک نظرات این خبرش رو برداشت بیچاره نتونست نظرات طرفداران انقلاب رو تحمل کنه
  • نسل اول انقلاب ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    درود بر آیت الله جنتی عمار انقلاب .
  • مهدی زنگنه ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    خوب خدا را شکر ، الحمدالله خیال ملت از مجلس خبرگان رهبری راحت شد . خیلی خطر نزدیک بود . شکر
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    خیلی خوشحالم که به آیت الله جنتی رای دادم
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    تبریک...تبریک...و خار چشم فتنه گران و اشرافیون....امروز هاشمی روز سختی رو گذروند...
  • ناشناس ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    الهی شکر الحمدلله رب العالمین .
  • ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    انشاالله آیت الله جنتی موفق باشند
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    منتظر بودیم رفسنجانی را حداقل در بین کاندیداها ببینیم
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    احسنت به منتخبین ملت
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    درود بر آیت الله جنتی
  • شاهین ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    بهترین انتخاب
  • ابراهیم از تبریز ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    درود بر جنتی خار چشم دشمنان نظام و انقلاب
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    صلوات
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    درود بر آیت الله جنتی
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    خدا رو شكر كه همه نظرات مخالف رو سانسور ميكنيد و كلي هم خوشحاليد
  • طاهره ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم انافتحنالک فتحا مبینا
  • محمد ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    برید نظرات سایتایی مثل فرارو بخونید مثل بچه ها دوباره شروع کردن به بهانه آوردن و توهین کردن جالبه اینکه دار دستشون ادعای متمدن بودن و احترام به رای مردم دارن حتی در ظاهر هم مثل کدخداشون متمدانه رفتار نمیکنن واقعا که حقیرن خخخخخخ
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    متاسفم کا نظر منو یانسور کردید.
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    درود بر این علمای بصیر انقلابی خدا حفظشان کند
  • مهدی ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    اگه به هاشمی شاهرودی یا امینی رای میدادن بی بصیرت بودن قضیه چیه ؟ نکنه اونا انگلیسی شدن؟ اگه چیزی می دونید بگید ما هم بدونیم من طرفدار آقا هستم اما دوست دارم تو مملکت وحدت باشه- اگه اون دو تا بد هستن اطلاع رسانی کنید منم بدونم
  • مهدی ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    وحدت یادت نره - حزب الله پیروزه
  • مهدی ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    چرا؟ کسی می دونه؟
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    امیدوارم فداش بشی، درد و بلاش بخوره تو فرق سرت ایشالا
  • مهدی ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    نظرت کدومه؟
  • فائزه ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    خدا رو شکر
  • حسنی ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    خداوند عالم ما را هم شریک راه شما قرار دهد
  • احسان ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    باشه به مشرقی ها میگم یانسور!!!!!نکنن! از شدت عصبانیت املاشونم اشتباه مینویسن! :)
  • مهدی ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    کی انتخاب می شد شما ها ناراحت می شدید و انگلیس خوشحال؟ سه تا کاندیدا به نظرم آدم های خوبی هستن؟ اگه چیزی می دونید به منم بگید تو را خدا !!!! کدومشون انگلیسی بودن؟؟؟
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    هیچوقت روی یک بازنده حساب نکن - ارزشش رو نداره
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    جرات میخواست
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    ناشناس ۱۴:۱۶ - بمیر از عصبانیت ..بمیر..
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    از رو نرید یه وقت...
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    مهدی۱۵۰۹ شما را ارجاع میدهم به مقاله ای دیگر در ابتدای صفحه اصلی با عنوان: انتخاب آیت الله جنتی تو دهنی خبرگان پنجم به انگلیس بود
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    الکی که نگفتم از ته قلبم گفتم بازم میگم تا بمیری از عصبانیت فدات بشم آیت الله جنتی عمار انقلاب یاور راستین امام و رهبری خار چشم دشمنای انقلاب
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    دماغ سوخته یعنی حذف شدن مثلث جیم و تودهنی بزرگی که از تهرانی ها خوردید
  • کیا ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    این یعنی مرگ بر فاسقین و منافقین و ملحدین
  • محسن ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    الله اکبر تهران ایران نیست
  • حسین ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    آی گفتی
  • استقلال خوزستان ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    بی صبرانه منتظر صفحه اول فردای وطن امروز هستم دوست دارم از اون تیترهایی باشه که تا اعماق وجود بچسبه
  • حسن هادی ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    دوست آمریکایی نمای من کمی از توهم پیروزی دربیا. رای نیاوردن آقای مصباح و یزدی تودهنی نیست بلکه عزت اونها رو بالاتر برد. ما این اتفاق رو لطف الهی دونستیم. چون رهبری بلافاصله بعد از رای نیاوردن این دو نفر - که اون هم یه بازی کثیف سیاسی بود و همش با تخریب انجام شد- نبود این دو نفر رو یه ضایعه بزرگ دونستن چراغ های الهی با فوت خاموش نمیشن راستی معاویه که خواست امام علی و یارانش رو با فحش دادن بدنام کنه، خیلی ساله که اسمی ازش نیست اما امیرالمونین و یارانش مثل خورشید هنوزم بعد از قرن ها حضور دارن مشرق مرد باش و منتشر کن
  • ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
    0 0
    ناشناس آمریکایی الحق که آمریکایی هستی وقتی از انگلیس دفاع میکنی
  • بنده ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
    0 0
    ... با سلام.................... الحمد الله. یا حق
  • معلم مهربان ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
    0 0
    عمار انقلاب و رهبري حضرت آيت الله جنتي خدا روز به روز بر عزت و احترام و محبوبيت شما در دل مومنين بيافزايد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس