کد خبر 578225
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

رئیس جمهور روسیه در گفت و گویی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تاکید بر کمک تسلیحاتی مسکو به دمشق، نسبت به هرگونه اقدام نظامی آمریکا و دیگر طرف ها برای کنار زدن بشار اسد از قدرت هشدار داد.

 به گزارش مشرق، پایگاه پانوراما الشرق الاوسط نوشت: ولادیمیر پوتین اخیرا در یک گفت و گوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو ضمن تاکید بر اینکه سوریه برای روسیه به مثابه اسرائیل برای آمریکاست تاکید کرده است که جولان حتی از طریق توسل به زور به سوریه باز خواهد گشت.

رئیس جمهور روسیه در گفت و گو با نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرده است که مسکو تسلیحاتی از جمله موشک های زمین به هوا اس-300 و سلاح بسیار مدرن که امکان از بین بردن اسرائیل را از روی نقشه دارد در اختیار دمشق گذاشته و می گذارد.

پوتین با اشاره به اینکه به خاطر نمی آورد که لابی صهیونیسم در روسیه بوده باشد اما در آمریکا آن را مشاهده کرده است اظهار داشت: اروپا خطر صهیونیست ها برای فلسطینیان را درک کردند.

به نوشته پانوراما الشرق الاوسط پوتین در پیامی غیرمستقیم به واشنگتن تاکید داشته که هر گونه اقدام علیه بشار اسد به معنای جنگ علیه روسیه است.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    بعید میدونم روسیه سیاستمدار با اسرائیل چنین تند سخن بگه
  • ali ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    هواپیماتو زدن اعلام جنگ نبود؟
  • عباس ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    رئیس جمهور روسیه در گفت و گو با نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرده است که مسکو تسلیحاتی از جمله موشک های زمین به هوا اس-300 و سلاح بسیار مدرن که امکان از بین بردن اسرائیل را از روی نقشه دارد در اختیار دمشق گذاشته و می گذارد. الحق و والانصاف اینجارو پوتین خوب اومد .
  • رحیمی ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    پوتین بلوف می زند . اگر راست می گوید چند تا موشک نثار اسراییل کند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس