جانشین فرمانده دانشگاه امام‌حسین(ع) گفت: رهبر انقلاب با اینکه ایستاده بودند از همه خواستند به خودشان نزدیک‌تر شوند و بنشینند که این اقدام از حس پدرانه‌ ایشان به دانشجویان نشأت می‌گیرد.

به گزارش مشرق، سردار حمید اباذری جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به حاشیه‌های دیدار امروز فرمانده معظم کل قوا با دانشجویان این دانشگاه، گفت: در این مراسم اتفاق نادری افتاد. امام خامنه‌ای تمایل داشتند با فاصله کمتر و به صورت چهره به چهره و خودمانی‌تر با دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) صحبت کنند.

وی با بیان اینکه معظم‌له تصمیم گرفتند دانشجویان را از حالت نظامی خارج کنند، خاطرنشان کرد: با این اقدام حس خودمانی بین دانشجویان و حضرت آقا بالا رفت و بیشتر دانشجویان اشک شوق در چشمان‌شان جمع شد.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با تاکید بر اینکه دانشجویان توفیق پیدا کردند از نزدیک‌ترین حالت ممکن با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کنند، تصریح کرد که این اتفاق برای دانشجویان و میهمانان مراسم اتفاق عجیب و جدیدی بود.

سردار اباذری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با اینکه  ایستاده بودند از همه خواستند به خودشان نزدیک‌تر شوند و بنشینند که این اقدام از حس پدرانه‌ ایشان به دانشجویان نشأت می‌گیرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نيكتا ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    0 0
    فرمانده دلهايند، فرمانده كل قوا
  • ميلاد ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    من به عنوان سرباز ستاد کل نيروهاي مسلح خيلي علاقه داشتم رهبر عزيزمان را از نزديک ببينم کار رهبر امام خامنه اي ره عليه بسيار اموزنده وبا عث سر افرازي دانشجويان دانشگاه امام‌ حسين عليه السلام شد
  • ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    فیلمش هم بذارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس