شبکه اجتماعی ایرانی «فن آموزی» با هدف آموزش و یادگیری مهارتهای علمی و فنی به دانشجویان و اساتید راه‌اندازی می‌شود.

 به گزارش مشرق، شبکه اجتماعی فن‌آموزی با هدف تسهیل دسترسی علاقه‌مندان به یادگیری مهارت، دانشجویان، مختصصان و اساتید به اطلاعات علمی و فنی و تخصصی و آموزش مهارت در زمینه‌های گوناگون در فضای مجازی ایجاد می‌شود.
 
مهدی حسن‌خانی، توسعه‌دهنده و مدیر پروژه این شبکه اجتماعی، هدف از ایجاد شبکه اجتماعی فن‌آموزی را در دسترس قرار‌دادن مهارت در زمینه‌های مختلف با کیفیت بالا و رعایت استانداردهای آموزشی و اشتراک‌گذاری دانش در یک محیط پویا برای فارسی‌زبانان عنوان کرد و گفت: در نگاه کلی برقراری تعامل، انتقال و دانش در زمینه‌های گوناگون و کارآفرینی و اشتغال از جمله رویکردهای این شبکه اجتماعی است.
 
وی با بیان اینکه محتوا و دوره‌های آموزشی این شبکه اجتماعی برای علاقه‌مندان به فراگیری مهارت در موضوعات مختلف مفید است، خاطرنشان کرد: این شبکه بستری را فراهم می‌سازد تا دانشگاه‌ها و سایر مجموعه‌های فعال در زمینه تولید محتوای آموزشی به‌صورت چندرسانه‌ای، تولیدات خود را در این شبکه اجتماعی معرفی و تجاری‌سازی کرده و به اشتراک بگذارند. همچنین این شبکه اجتماعی با ارائه سرویس‌های گوناگون، فرصت انجام پروژه و کسب درآمد از طریق مهارت‌ها و کارآفرینی را فراهم خواهد‌ کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس