کد خبر 577812
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

معاون صنایع‌دستی کشور از راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی صنایع دستی با مدیریت رضا کیانیان و افتتاح موزه صنایع‌دستی، مجموعه فروشگاه و گالری ایران در کشور چین خبر داد.

به گزارش مشرق، بهمن نامورمطلق در نشت خبری بیست‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی که صبح امروز (دوشنبه 3 خرداد) در سالن فجر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد از راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی صنایع دستی با مدیریت رضا کیانیان خبر داد و گفت: این کمپین برای تشویق مردم با صنایع دستی و خرید آن صورت گرفته است.

او بیان کرد: در نمایشگاه امسال برنامه‌های متفاوتی از جمله برگزاری مسابقه‌ی فیلم‌های دو دقیقه‌ای به دبیری فرهاد توحیدی خواهیم داشت و از کسانی که بهترین فیلم‌های دو دقیقه‌ای را از بیست و ششمین نمایشگاه صنایع دستی تولید کنند، تقدیر می‌شود. همچنین مسابقه‌ عکاسی هم برگزار می‌کنیم تا هنرمندان و مردم به صنایع‌دستی توجه بیشتری نشان دهند.

معاون صنایع‌دستی کشور درباره افتتاح موزه صنایع دستی، مجموعه فروشگاه، گالری ایران در کشور چین گفت: همان‌طور که به زودی فروشگاه صنایع دستی ایران در کشور هلند افتتاح می‌شود، با کمک بخش خصوصی برای اولین‌بار نمایشگاه تخصصی صنایع دستی نیز در روسیه برگزار می‌شود.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس