شبکه افق سیما به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول، ویژه برنامه مقاومت «گرا» را تدارک دیده است.

به گزارش مشرق، مجله «گرا» به تهیه‌کنندگی محمدعلی محمددوست و سردبیری مرتضی سرهنگی در گروه برنامه های ترکیبی شبکه افق ساخته شده و سه پیش برنامه آن از امشب ساعت ۲۳ به صورت زنده پخش می‌شود.

سعید علامیان، خبرنگار پرسابقه هشت سال دفاع مقدس، به عنوان دبیر بخش هنر و مقاومت مجله «گرا» میزبان چند تن از هنرمندان دفاع مقدس و محور مقاومت خواهد بود. سعید صادقی عکاس دفاع مقدس، معروف به "چشم جنگ" با حضور در این برنامه از حال و هوای عکاسی در آن روزگار می‌گوید.

دکتر عباس نژاد به عنوان دبیر بخش ادبیات دفاع مقدس میزبان چند تن از نویسندگان و ناشران حوزه ادبیات دفاع مقدس است. همچنین محمدعلی صمدی برای بیان تاریخ جنگ در این مجله حضور می‌یابد.

از دیگر بخش های مجله «گرا» میتوان به آیتم ویژه "خمپاره های خواب آلود" اشاره کرد. در این بخش شماری از رزمندگان با بیان خاطرات طنز خود، فضای مفرحی خواهند ساخت.

مجله «گرا» به مدت سه شب از امشب، دوم خرداد، ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
    0 0
    ما که نغهمیدیم حکایت روز دزفول چیه.چون در روزهای 4 خرداد از 59 تا 67 هیچ اتفاق خاصی در دزفول نیفتاد.ایکاش یک روزی را بنام دزفول اعلام میکردند که در آن روز اتفاق خاصی افتاده بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس