نیروهای امنیتی سوریه با رصد تحرکات یک شرکت بهداشتی ترکیه‌ای، توانستند یک کامیون حامل 25 تن مواد و تجهیزات بیمارستان‌های صحرایی را که از ترکیه برای تروریست‌ها ارسال شده بود، در شهر حلب کشف و آن را مصادره کنند.

به گزارش مشرق، نیروهای امنیتی سوریه در شهر حلب، یک کامیون حامل مواد و تجهیزات لازم برای بیمارستان‌های صحرایی تروریست‌ها را کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، قرار بود این کامیون که از مرز ترکیه وارد سوریه شده بود، 25 تن مواد و تجهیزات لازم برای این بیمارستان‌ها را به داعش و گروه‌های تروریستی وابسته به آن برساند.

یک منبع میدانی در شهر حلب در این ارتباط اعلام کرد که نیروهای امنیتی سوریه با رصد تحرکات شرکت بهداشتی «الیمان» ترکیه، موفق به کشف این کامیون شدند.

منابع امنیتی سوریه گفتند، ارزش این محموله بیش از 100 هزار دلار است و نیروهای سوریه در این عملیات، «عبدالرحمن کنجو» تروریست وابسته به «لواء شهداء الحق» را بازداشت کرده‌اند.

به گفته نیروهای امنیتی سوریه، کنجو مسئولیت انتقال سلاح و دارو به گروه‌های تروریستی در ریف حلب را بر عهده دارد.

هفته گذشته، رسانه‌های ترکیه‌ای اعلام کردند که نزدیک به 200 تروریست وابسته به جبهه النصره بین سال‌های 2013 و 2014 در بیمارستان‌های شهر «غازی عینتاب» ترکیه مداوا و معالجه شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
    1 0
    حالا بلاخره برای داعش بوده یا جبهه النصره؟خودتونم میدونید که داعش و النصره با هم تفاوت دارن,هر چند تروریست تروریسته.
  • نیما IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    مرگ بر ترکیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس