کد خبر 576993
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹

منابع امنیتی عراق اعلام کردند که نیروهای حشد شعبی (بسیج مردمی عراق) با استقرار در محورهای مختلف فلوجه آماده عملیات پاکسازی عناصر داعش در این شهر هستند.

به گزارش مشرق، نیروهای امنیتی عراق طی ساعت های گذشته پیشروی های قابل ملاحظه ای در محورهای رطبه، فلوجه و غرب و شرق استان الانبار داشته اند.

منبع نظامی در فرماندهی عملیات الانبار خاطرنشان کرد که عناصر لشکر علی اکبر و ابوالفضل العباس و لشکر المنتجبین و سایر دسته ها در تمامی محورهای اطراف شهر فلوجه مستقر شده اند و بسیج مردمی نیز موشک اندازها و توپخانه سنگین خود را به علاوه واحد زرهی و تانک به منظور پوشش نظامی نیروهای زمینی به حال آماده باش در آورده است.
یکی از فرماندهان نظامی در گفت و گو با خبرنگار العالم بیان کرد تمام جوانب دفاعی بررسی و همه خلأهای احتمالی پیش بینی شده تا دشمن هیچ راه نفوذی نداشته باشد.

درهمین حال فرماندهی نیروهای مرزبانی در غربی ترین نقطه استان الانبار از آزادسازی کامل جادۀ طریبیل به رطبه و برقراری امنیت جاده ترانزیت بین اردن و عراق خبر داد.

وی تاکید کردیک واحد از نیروها راه ارتباطی بین ورودی طریبیل و دوراهی الولید در غرب رطبه را پاکسازی کرد و بدین ترتیب زمینۀ پاکسازی مرزهای عراق و سوریه فراهم شده است.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس