یک فروند هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی دلتا ایرلاینز آمریکا که از آلمان عازم کویت بود، بر فراز مکان سقوط هواپیمای مسافربری ایرباس مصر، رصد شد.

 به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه الوفد مصر، رسانه های یونانی اعلام کردند که دو فروند هواپیمای F16 متعلق به این کشور، یک فروند هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی دلتا ایرلاینز آمریکا را رصد کرده اند که در حال پرواز بر فراز دریای مدیترانه، مکان سقوط هواپیمای مسافربری مصر بود.

بر اساس این گزارش، رصد این هواپیمای آمریکایی که از آلمان عازم کویت بود، ساعاتی بعد از سقوط هواپیمای مصری صورت گرفته است.

آنچه پرواز این هواپیمای آمریکایی  مشکوک جلوه می دهد، این است که خلبانان یونانی، چندین بار از خلبان و کمک خلبان این هواپیما خواستند که خودشان را معرفی کنند، اما آنها خود را معرفی نکردند.

هواپیمایی مصر، صبح روز پنجشنبه از ناپدید شدن یک فروند هواپیمای متعلق به خطوط هوایی این کشور که از فرودگاه شارل دوگل پاریس عازم فرودگاه قاهره بود خبر داد.

پرواز شماره MS804 ساعت 23:09 به‌وقت پاریس از فرودگاه شارل دوگل به‌مقصد فرودگاه قاهره حرکت کرد و بامداد روز پنجشنبه از صفحه مدارها خارج و ناپدید شد.

نیروهای مسلح مصر روز گذشته از کشف برخی از اجزای لاشه این هواپیما و وسایل شخصی مسافران در فاصله 290کیلومتری شمال اسکندریه واقع در شمال این کشور خبر دادند.

تاکنون دلیل قاطعی درباره سقوط این هواپیمای مسافربری که در عمیق ترین نقطه دریای مدیترانه سقوط کرده است، اعلام نشده است و گمانه زنی ها همچنان ادامه دارد.

همچنین تلاشها برای یافتن جعبه های سیاه این هواپیما که حامل 66 مسافر بود، ادامه دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس