کد خبر 576614
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بر لزوم معرفی شهدا از سوی نویسندگان و هنرمندان به مرم و نسل جوان تاکید کرد و گفت: از مجموع ۱۰ هزار شهید عشایر کشور 1000 شهید متعلق به استان لرستان است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار مرتضی کشکولی در یادواره شهید قاسم مدهنی و ۱۰ هزار شهید عشایر کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: استان لرستان بیش از 6300 شهید و ۱۵ هزار جانباز را تقدیم انقلاب کرده که این امر پشتوانه فکری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی به ولایت‌مداری مردم لرستان و این‌که مردم لرستان ۱۰۰ درصد شیعه هستند و همواره پیرو ولایت بوده‌اند، اضافه کرد: استان لرستان با داشتن جوانان پر شور و ولایتمدار دارای امنیتی پایدار است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به این‌که از مجموع ۱۰ هزار شهید عشایر کشور هزار شهید متعلق به استان لرستان است، ادامه داد: افتخار مردم لرستان به این است که شهید شاخص جامعه عشایری یعنی قاسم مدهنی متعلق به این استان است.

وی با بیان این‌که شهید مدهنی پاسداری متفکر، اندیشمند و فرماندهی آشنا با علوم نظامی عالی، عارف، شجاع و با بصریت بود که در جبهه های حق علیه باطل بود، اضافه کرد: امیدواریم این یادواره‌ها بستری برای معرفی حکومت جهانی امام زمان(عج) باشد.

کشکولی در خاتمه با یادآوری این‌که امروز شهدای مدافع حرم به تاسی از شهدای دوران دفاع مقدس در مبارزه با استکبار جهانی هستند، بر لزوم معرفی شهدا از سوی نویسندگان و هنرمندان به مرم و نسل جوان تاکید کرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس