کد خبر 575272
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷

بازیکن برزیلی العین که سه چهار ماهی است موفق به گلزنی نشده در گفتگو با رسانه های اماراتی مدعی شده که امروز دروازه ذوب آهن ایران را باز خواهد کرد.

بازيكني كه مدعي شده به ذوب‌آهن گل مي‌زندگروه ورزشی مشرق - هافبك برزيلي العين در گفت‌وگو با رسانه‌هاي اماراتي مدعي شده دروازه ذوب‌آهن را در ديدار امروز تيمش برابر شاگردان يحيي گل‌محمدي باز خواهد كرد.

فيليپه راموس باستوس 26ساله هافبكي است كه اين فصل براي العين در ليگ امارات 23بازي انجام داده تا طي 1854دقيقه پنج گل به الشباب(2)، الجزيره، الاهلي و الوصل بزند.

آيا اين بازيكن امروز ادعايش در تقابل با ذوب‌آهن اثبات مي‌شود؟

9فصل حضور در كنار بهترين‌هاي برزيل

شماره9 العين در فصل جاري ليگ قهرمانان آسيا از جمله خوب‌هاي تيمش بوده. با اين حال طي شش ديدار مرحله گروهي به‌رغم حضوري 500دقيقه‌اي نتوانسته به گل برسد.

راموس البته در جام‌حذفي امارات هم پنج بازي انجام داده تا يك گل به ثمر برساند.

جالب اينكه باستوس آخرين‌بار در ايستگاه پانزدهم ليگ اخير امارات موفق به گشودن دروازه الوصل شده است. شنبه سه بهمن‌ماه سال94 اين برزيلي در دقيقه سوم از وقت‌هاي تلف‌شده بازي گل سوم تيمش را در روز پيروزي 3 بر صفر مقابل الوصل به ثمر رساند.

اين هافبك مياني 26ساله 9فصل براي واسكودوگاما و سه فصل در گرميوي برزيل حضور داشته تا علي‌رغم سن و سال نه‌چندان زيادش 9فصل را ميان بهترين‌هاي فوتبال برزيل توپ زده باشد.

حال بايد ديد شاگردان زلاتكو داليچ كروات امروز چه نقشي را در تقابل العين برابر نماينده ايران- ذوب‌آهن- برعهده خواهند داشت؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس