کد خبر 575007
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد با ابراز رضایت از وضعیت رو به بهبود رضا یزدانی اعلام کرد او از روز شنبه تمرینات خود را بر روی تشک کشتی آغاز خواهد کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا رضایی درباره آخرین وضعیت آزادکاران ایران برای حضور در جام جهانی آمریکا اظهار کرد: خوشبختانه نفرات حاضر در اردوی تیم ملی از وضعیت خوبی برخوردارند و با تلاش و انگیزه مضاعف در حال تمرین هستند. این مرحله از اردوی تیم ملی تا ظهر فردا (چهارشنبه) ادامه خواهد داشت و ان‌شاءالله از روز شنبه هفته آینده مجددا اردوی از سر گرفته خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در ادامه افزود: تا آغاز رقابت‌های جام جهانی آمریکا که 22 خرداد ماه خواهد بود، یک اردوی 11 روزه و یک اردوی هفت روزه را در پیش داریم. امیدوارم با توجه به تمرینات بسیار خوبی که آزادکاران ایران پشت سر گذاشتند، بتوانیم بار دیگر بر سکوی نخست جام جهانی قرار بگیریم.

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد درباره آخرین وضعیت رضا یزدانی نیز گفت: خوشبختانه یزدانی روز به روز در حال بهتر شدن است و با تلاش و انگیزه‌ای که از خود نشان داده است، در حال نزدیک شدن به شرایط مطلوب است. یزدانی نیز از اردوی بعدی که روز شنبه خواهد بود تمرینات خود را با شرایط خاص بر روی تشک کشتی آغاز خواهد کرد.

رضایی درباره رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در شیراز که از روز پنج‌شنبه هفته جاری آغاز می‌شود گفت: تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها به مرور در حال ورود به شهر شیراز هستند و مراسم وزن‌کشی این رقابت‌ها نیز فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود. از صبح پنج‌شنبه نیز مسابقات آغاز و تا بعدازظهر جمعه به پایان خواهد رسید. خوشبختانه مسولان شهر شیراز همکاری بسیار خوبی با فدراسیون کشتی برای میزبانی از این رقابت‌ها داشتند و این شهر در آمادگی کامل برای برگزاری این رقابت‌هاست.

سخنگوی فدراسیون کشتی درباره سطح کیفی این مسابقات نیز خاطرنشان کرد: هشت کشور برتر جهان در این مسابقات حاضر هستند و با ترکیبی از نفرات جوان و با تجربه پای به این مسابقات می‌گذارند. تیم روسیه نیز مانند همیشه با ترکیب خوبی عازم این رقابت‌ها شده است اما در تیم ایران نیز نفرات بسیار خوب و با تجربه ای حضور دارند و قطعا با عزم ملی‌پوشان ایران و درایت و تیزبینی کادر فنی تیم ملی جام قهرمانی در ایران می‌ماند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس