کد خبر 574987
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

نماینده مردم ورامین در مجلس از ضرورت اقامه دعوا علیه ظلم‌های آمریکا در قبال کشور و ملت ایران سخن گفت و افزود: حدود و ثغور این دعوا و راهکار جبران خسارات آمریکا نیز باید مشخص شود.

به گزارش مشرق، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه( 28 اردیبهشت) در موافقت با کلیات طرح الزام دولت به پیگیری جبران خسارات ناشی از اقدامات و جنایات آمریکا علیه ایران و اتباع ایرانی در سخنانی در صحن علنی مجلس تاریخ ایران را مملو از جنایات،‌ تجاوزات و خیانت‌های دولت آمریکا برشمرد و گفت: در برابر همه این ظلم‌ها باید اقامه دعوا صورت گیرد حتی اگر امکان احقاق حق وجود نداشته باشد.
 
وی از لزوم تعیین حدود و ثغور دعاوی جمهوری اسلامی ایران علیه آمریکا سخن گفت و با تاکید بر ارائه راهکار جهت احقاق حقوق ایران از آمریکا خاطرنشان کرد: برای جبران خسارات ناشی از اقدامات و جنایات آمریکا علیه ایران به اتباع ایرانی راه‌هایی وجود دارد چرا که ما راهکار اقدام متقابل داریم و با کشورهای مختلفی در تعامل هستیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    رژیم گذشته ایران و کشورهای منطقه اثبات میکنه که از "تعامل" با آمریکا فقط بازنده ایم ... اما "تقابل" هم اگه کار هوشمندانه و دانش بنیان انجام نشود و فقط به واکنش های هیجانی بسنده شود باز هم "بازنده" ایم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس