کد خبر 574978
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

نماینده مردم اردبیل طرح الزام دولت به پیگیری جبران خسارات ناشی از اقدامات و جنایات آمریکا علیه ایران و اتباع ایرانی را فاقد پختگی لازم برشمرد و گفت: این طرح ضمانت اجرایی ندارد.

به گزارش مشرق، کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل امروز سه شنبه 28 اردیبهشت و در جریان بررسی کلیات طرح الزام دولت به پیگیری جبران خسارات ناشی از اقدامات و جنایات آمریکا علیه ایران و اتباع ایرانی به عنوان مخالف با اشاره به اینکه عملکرد آمریکا نسبت به ملت ایران آکنده از ظلم‌ها و جنایات است و ملت به خوبی علت دشمنی‌های آمریکا را درک می‌کند، گفت: استراتژی آمریکا این است که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از ایران گرفته و حکومتی شبیه عربستان مستبد در ایران برقرار باشد.
 
وی از موفقیت نسبی دولت در برجام و تعامل نسبتا خوب آمریکایی‌ها در این زمینه سخن به میان آورد و اظهار داشت: آمریکایی‌ها دشمنی با ایران را استمرار داده و قضات این کشور تصمیم ظالمانه‌ای برای مصادره اموال ایران تدارک دیده و جای شاکی و متشاکی عوض شد.
 
پیرموذن طرح الزام دولت به پیگیری جبران خسارات ناشی از اقدامات و جنایات آمریکا علیه ایران و اتباع ایرانی را فاقد پختگی لازم ذکر کرد و گفت: بیم آن می‌رود که طرحی تصویب کنیم که ملعبه‌ای برای استکبار باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: دولت قبل 2 میلیارد دلار در کشوری استکباری سرمایه گذاری کرده و باید به کوتاهی او در این زمینه رسیدگی شود.
 
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید طرحی تصویب کرد که لجام قضایی کشور را بر هم زند، طرح الزام دولت به پیگیری جبران خسارات ناشی از اقدامات و جنایات آمریکا علیه ایران و اتباع ایرانی را فاقد ضمانت اجرایی خواند و گفت: ما فقط شعار «مرگ بر آمریکا» سرمی‌دهیم در حالی که باید طرحی با مشارکت دولت و سرداران دیپلماسی کشور در این باره تدوین کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    واسه دل خوشی که خوبیه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس