آرمان بندری در رابطه با شایعه شهادت رزمنده‌ی ارمنی مدافع حرم گفت: حضور نیروهای رزمنده اقلیت در سوریه بعید بوده و رزمنده‌ای از ارامنه در این کشور به شهادت نرسیده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، روز گذشته خبری در شبکه های اجتماعی و تلگرام مبنی بر شهادت یک افسر ارمنی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نام آمیت سرکیسیان به همراه عکس وی که در حرم امام رضا(ع) گرفته شده است، منتشر شد.

در این خصوص آرمان بندری مسئول حفظ آثار شهدای ارامنه تهران در گفت‌وگویی با دفاع پرس با شایعه دانستن این خبر حضور ارامنه ایرانی در بین نیروهای مدافع حرم سوریه را امری بعید خواند.

تکذیب شایعه شهادت مدافع حرم ارمنی
وی در این باره توضیح داد: حضور مدافع حرم ارمنی در بین نیروهای اعزامی بعید بوده و کسی از ارامنه ایرانی در سوریه به شهادت نرسیده است.

بندری با اشاره به شهادت ارامنه‌ی ساکن در سوریه گفت: البته در خود سوریه هستند ارامنه‌ای که به ارتش سوریه پیوسته و به شهادت رسیده‌اند. تعدادی از خانواده‌های ارمنی ساکن در این کشور نیز در حملات تکفیری‌ها به شهادت رسیدند.

پس ازاین مشخص شد تصویر اصلی شهیدی که به نام آمیت سرکیسیان منتشر شد مربوط به شهید هادی شجاع است که در عملیات محرم سال 94 در سوریه به شهادت رسید که با نرم‌افزار فتوشاپ دستکاری شده است.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    چقدر غم انگيز از شهادت هموطن جوانمان مرگ بر عربستان سعودي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس